Μάθημα : ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ: Διερεύνηση, Σχεδιασμός, Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Εργου
Κωδικός : NURED457
2219Υ - ΠΛΙΟΓΚΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΛΥΚΟΜΗΤΡΟΥ ΣΟΝΙΑ
| Όνομα | Μέγεθος | Ημερομηνία | ||
|---|---|---|---|---|
|
|
10.5 KB | 9/10/25, 5:28 μ.μ. | ||
|
|
98.74 KB | 23/10/24, 11:11 π.μ. | ||
|
|
130.78 KB | 22/10/24, 2:43 μ.μ. | ||
|
|
Ενδεικτικοί στόχοι οι οποίοι θα πρέπει να είναι σαφείς, συγκεκριμένοι και μετρησιμοι και σε συνάφεια με την δραστηριότητα που σχεδιάζουμεροσαρμοστούν και να
|
25.66 KB | 18/10/23, 8:12 μ.μ. | |
|
|
266.1 KB | 22/10/24, 2:32 μ.μ. | ||
|
|
677.96 KB | 22/10/24, 2:32 μ.μ. | ||
|
|
91.2 KB | 22/10/24, 2:31 μ.μ. | ||
|
|
81.45 KB | 22/10/24, 2:30 μ.μ. | ||
|
|
84.83 KB | 23/10/24, 11:09 π.μ. | ||
|
|
26.1 KB | 23/10/24, 11:09 π.μ. | ||
|
|
186.33 KB | 23/10/24, 11:10 π.μ. | ||
|
|
476.64 KB | 15/10/25, 10:04 π.μ. | ||
|
|
39.76 KB | 15/10/25, 10:02 π.μ. | ||
|
|
2.7 MB | 7/10/25, 6:11 μ.μ. | ||
|
|
99.7 KB | 7/10/25, 6:06 μ.μ. | ||
|
|
Διαβάστε το παραμύθι. Σκεφτείτε πως θα το αξιοποιήσετε διδακτικά στην τάξη και πώς θα προετοιμαστείτε με την ομάδα σας για το εργαστήρι του επόμενου μαθήματος.
|
17.11 MB | 7/10/25, 6:10 μ.μ. | |
|
|
12.48 KB | 7/10/25, 6:04 μ.μ. | ||
|
|
32.07 KB | 7/10/25, 6:01 μ.μ. | ||
|
|
37.1 KB | 7/10/25, 5:59 μ.μ. | ||
|
|
2.72 MB | 7/10/25, 5:58 μ.μ. | ||
|
|
Βοηθητικό υλικό
|
1.56 MB | 2/10/24, 8:59 π.μ. | |
|
|
Ομαδική Εργασία για το σπίτι: Μελέτη Οδηγού νηπιαγωγών (2008): Στο 1ο Μάθημα καλούνται οι φοιτητές/τριες να μελετήσουν για την επόμενη φορά και να παρουσιάσουν σύντομα σε ένα πεντάλεπτο με λίγα λόγια και σε 5 ομάδες ένα από τα παρακάτω που διάβασαν : 1. Ρόλος Νηπιαγωγού: σσ. 31-48 2. Συνεργασία με οικογένεια: σσ. 49-56 3. Δραματική τέχνη: σσ. 308-325 4. Μουσική: σσ.326-335 5. Φυσική αγωγή : σσ.336-348.
|
4.43 MB | 2/10/24, 9:00 π.μ. | |
|
|
1.92 MB | 13/10/23, 10:18 π.μ. | ||
|
|
3.53 MB | 13/10/23, 10:17 π.μ. | ||
|
|
Βοηθητικό υλικό
|
2.56 MB | 13/10/23, 10:15 π.μ. | |
|
|
Βοηθητικό υλικό
|
874.25 KB | 13/10/23, 10:15 π.μ. | |
|
|
1.09 MB | 13/10/23, 10:16 π.μ. | ||
|
|
|
14.21 KB | 30/9/25, 8:54 μ.μ. | |
|
|
Συμπληρώστε ατομικα σε καθημερινή βάση και ανα εβδομάδα το αναστοχαστικό σας ημερολόγιο. Για περαιτέρω πληροφορίες θα συζητηθεί στο μάθημα.
|
17.79 KB | 3/10/25, 1:33 μ.μ. | |
|
|
6.78 MB | 30/9/25, 8:59 μ.μ. | ||
|
|
29.01 KB | 30/9/25, 8:59 μ.μ. | ||
|
|
19.68 KB | 2/10/24, 9:30 π.μ. | ||
|
|
44.32 KB | 2/10/24, 9:27 π.μ. | ||
|
|
71.12 KB | 2/10/24, 9:27 π.μ. | ||
|
|
31.38 KB | 2/10/24, 9:25 π.μ. | ||
|
|
Μελετήστε έτοιμα συνοπτικά πλάνα εβδομαδιαίου σχεδιασμού και προσπαθήστε να σκεφτείτε και να προετοιμάσετε το δικό σας με κύριο άξονα την συνοχή, την διαδοχή, την αλληλουχία και την ομαλή ροή των δραστηριοτητων από την μία στην άλλη και από την μία μέρα στην επόμενη.
|
91.39 KB | 30/9/25, 8:40 μ.μ. | |
|
|
12.37 KB | 30/9/25, 8:21 μ.μ. | ||
|
|
125.69 KB | 30/9/25, 8:21 μ.μ. | ||
|
|
36.74 KB | 30/9/25, 8:23 μ.μ. | ||
|
|
126.45 KB | 30/9/25, 8:26 μ.μ. | ||
|
|
40.2 KB | 30/9/25, 8:19 μ.μ. | ||
|
|
119.77 KB | 30/9/25, 8:15 μ.μ. | ||
|
|
Εκτυπώστε το παρουσιολόγιο σας, με σκοπό να συμπληρωθεί και να υπογραφεί από την νηπιαγωγό της τάξης για όλες τις ημέρες των παρατηρήσεων και της διδασκαλίας στο νηπιαγωγείο.
|
126.94 KB | 30/9/25, 8:52 μ.μ. | |
|
|
29.81 KB | 3/10/25, 1:26 μ.μ. | ||
|
|
118.66 KB | 30/9/25, 8:08 μ.μ. |