6. Ερωτήσεις αναστοχασμού για το τελευταίο μάθημα Θα απαντηθούν ομαδικά και θα κατατεθούν στον αντίστοιχο φάκελο εργασιών με τίτλο: "3. Κατάθεση αναστοχασμού ομάδας για την συνολική εμπειρία της διδασκαλίας" στην ημερομηνια που έχει οριστεί (βλ. ανακοίνωση))
11.96 KB
3/12/24
5δ. ΦΟΡΜΑ ppt για παρουσίαση δραστηριότητας Πρόκειται για ένα αρχείο που θα συμπληρώσετε και θα υποβάλετε ως τις 23/12/2024, προκειμένου να παρουσιάσετε την δραστηριοτητα που θεωρείτε ως την πιο αντιπροσωπευτική από την πρακτική σας άσκηση.
147.67 KB
2/12/24
5γ. Ημερολογιακές καταγραφές Υποχρεωτικό: (κάθε φοιτήτρια / τής συμπληρώνει ατομικά σε καθημερινή βάση το ημερολόγιο της/του, με βάση τα ερωτήματα που ακολουθούν , με σκοπό την ανάπτυξη του κριτικού αναστοχασμού στην πράξη).
2Ζ. " Οδηγός Νηπιαγωγού, 2008" Ομαδική Εργασία για το σπίτι: Μελέτη Οδηγού νηπιαγωγών (2008): Στο 1ο Μάθημα καλούνται οι φοιτητές/τριες να μελετήσουν για την επόμενη φορά και να παρουσιάσουν σύντομα σε ένα πεντάλεπτο με λίγα λόγια και σε 5 ομάδες ένα από τα παρακάτω που διάβασαν : 1. Ρόλος Νηπιαγωγού: σσ. 31-48 2. Συνεργασία με οικογένεια: σσ. 49-56 3. Δραματική τέχνη: σσ. 308-325 4. Μουσική: σσ.326-335 5. Φυσική αγωγή : σσ.336-348.
1μ. Βοηθητικό Υλικό - Βάση δεδομένων για διάφορες θεματικές Στην βάση δεδομένων μπορείτε να αντλήσετε ιδέες για το θέμα με το οποίο θα ασχοληθείτε. Η βάση δεδομένων δίνει την αφορμή για παραπέρα ποιοτικές αναζητήσεις, πρωτοβουλίες και σχεδιασμούς.
1η. Βοηθητικο Υλικο 1 για το συνοπτικο πλάνο Μελετήστε έτοιμα συνοπτικά πλάνα εβδομαδιαίου σχεδιασμού και προσπαθήστε να σκεφτείτε και να προετοιμάσετε το δικό σας με κύριο άξονα την συνοχή, την διαδοχή, την αλληλουχία και την ομαλή ροή των δραστηριοτητων από την μία στην άλλη και από την μία μέρα στην επόμενη. Στο επόμενο μάθημα θα έρθετε όλοι και όλες με ένα προσχέδιο προτεινόμενο πλάνο το οποίο θα βελτιωσετε και θα ανατροφοδοτηθείτε πάνω σε αυτό κατά την διάρκεια του εργαστηρίου σε ομάδες.