ΤύποςAρχείο ΚάτωΜέγεθοςΗμερομηνία
1β. Συνεργασία - Υποστήριξη στην φόρμα παρατηρήσεων 40.2 KB2/10/24
1γ. Καταγραφές παρατηρήσεων στο νηπιαγωγείο - Παράδειγμα 1 23.3 KB2/10/24
1δ. Καταγραφές παρατηρήσεων στο νηπιαγωγείο - Παράδειγμα 2 29.97 KB2/10/24
1ε. Καταγραφές παρατηρήσεων στο νηπιαγωγείο - Παράδειγμα 3 125.38 KB2/10/24
1ζ. Φόρμα συνοπτικού εβδομαδιαίου πλάνου 12.37 KB2/10/24
1η. Βοηθητικο Υλικο 1 για το συνοπτικο πλάνο
Μελετήστε έτοιμα συνοπτικά πλάνα εβδομαδιαίου σχεδιασμού και προσπαθήστε να σκεφτείτε και να προετοιμάσετε το δικό σας με κύριο άξονα την συνοχή, την διαδοχή, την αλληλουχία και την ομαλή ροή των δραστηριοτητων από την μία στην άλλη και από την μία μέρα στην επόμενη. Στο επόμενο μάθημα θα έρθετε όλοι και όλες με ένα προσχέδιο προτεινόμενο πλάνο το οποίο θα βελτιωσετε και θα ανατροφοδοτηθείτε πάνω σε αυτό κατά την διάρκεια του εργαστηρίου σε ομάδες.
91.39 KB2/10/24
1θ. Βοηθητικό Υλικό 2 για το συνοπτικό πλάνο. 31.38 KB2/10/24
1ι. Βοηθητικό Υλικό 3 για συνοπτικό πλάνο 71.12 KB2/10/24
1κ. Βοηθητικό Υλικό 4 για συνοπτικό πλάνο 44.32 KB2/10/24
1λ.. Βοηθητικό Υλικό 5 για συνοπτικό πλάνο 19.68 KB2/10/24
1μ. Βοηθητικό Υλικό - Βάση δεδομένων για διάφορες θεματικές
Στην βάση δεδομένων μπορείτε να αντλήσετε ιδέες για το θέμα με το οποίο θα ασχοληθείτε. Η βάση δεδομένων δίνει την αφορμή για παραπέρα ποιοτικές αναζητήσεις, πρωτοβουλίες και σχεδιασμούς.
230.46 KB2/10/24
1ν. "Ιδέες για την κατασκευή της κούκλας της τάξης" 6.78 MB2/10/24
2.Α. ΔΕΠΠΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ 2003 1.09 MB13/10/23
2.Β. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Α' μέρος 2011  
Βοηθητικό υλικό
874.25 KB13/10/23
2.Γ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Β' μέρος 2011  
Βοηθητικό υλικό
2.56 MB13/10/23
2.Δ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2014 3.53 MB13/10/23
2.Ε. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2021 1.92 MB13/10/23
2Ζ. " Οδηγός Νηπιαγωγού, 2008"
Ομαδική Εργασία για το σπίτι: Μελέτη Οδηγού νηπιαγωγών (2008): Στο 1ο Μάθημα καλούνται οι φοιτητές/τριες να μελετήσουν για την επόμενη φορά και να παρουσιάσουν σύντομα σε ένα πεντάλεπτο με λίγα λόγια και σε 5 ομάδες ένα από τα παρακάτω που διάβασαν : 1. Ρόλος Νηπιαγωγού: σσ. 31-48 2. Συνεργασία με οικογένεια: σσ. 49-56 3. Δραματική τέχνη: σσ. 308-325 4. Μουσική: σσ.326-335 5. Φυσική αγωγή : σσ.336-348.
4.43 MB2/10/24
2ΣΤ. ΟΔΗΓΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ, 2011  
Βοηθητικό υλικό
1.56 MB2/10/24
3.1. Συνεργαζόμενα Νηπιαγωγεία Φλώρινας 15.78 KB9/10/24
3.2. ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ 14.33 KB9/10/24
3.3. Διδακτική Μεθοδολογία: πώς οργανώνουμε και σχεδιάζουμε την εκπαιδευτική διαδικασία 2.45 MB9/10/24
3.3α. Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο 2021: Βασικα σημεία. 629.61 KB9/10/24
3.3β. Ενδεικτικοί στόχοι σε θεματικές περιοχές 37.1 KB9/10/24
3.4. Παιχνίδια εμπιστοσύνης, γνωριμίας, ενθάρρυνσης και συνεργασίας. 99.7 KB1/3/23
3.5. Δημιουργικά παιχνίδια γνωριμίας , συνεργασίας και αλληλεπίδρασης 2.7 MB9/10/24
3.6. Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού με τίτλο "Οι φίλοι είναι για πάντα" . Υλικό για προετοιμασία στο επόμενο μάθημα; Διαδραστικό Εργαστήρι σχεδιασμού μιας οργανωμένης δραστηριότητας. 17.11 MB9/10/24
3.7. Ανατροφοδότηση στην διδακτική αξιοποίηση παραμυθιού 39.56 KB16/10/24
3.8 Βιωματικό και αναστοχαστικό εργαστήρι μαθήματος (1) 476.17 KB16/10/24
4.1. Βοηθητικό υλικο 1 - Αξιοποίηση οπτκοακουστικού υλικού / βίντεο στην εκπαιδευτική διαδικασία 186.33 KB23/10/24
4.2. Βοηθητικό υλικό 2 - Αξιοποίηση του μαθησιακού πλαισίου «Ελεύθερες Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο» 26.1 KB23/10/24
4.3. Βοηθητικό υλικό 3 - Ιδεοθύελλα - Εννοιολογικός Χάρτης 84.83 KB23/10/24
4.4. Βοηθητικό υλικό 4 - Ρουτίνες τάξης 81.45 KB22/10/24
4.5. Βοηθητικό υλικό 5- Σχεδιασμός κινητικών παιχνιδιών 91.2 KB22/10/24
4.6. Βοηθητικό υλικό 6 - Οργανώνοντας μια δραστηριότητα φυσικών επιστημών 677.96 KB22/10/24
4.7. Βοηθητικό υλικό 7 - Ανοιχτό φύλλο εργασίας παράδειγμα 266.1 KB22/10/24
4.8. Βοηθητικό υλικό 8 Κατασκευή π.χ. μιας κάρτας, αφίσας κ΄π 130.78 KB22/10/24
4.9. Βοηθητικό υλικό 9 - Δράσεις βιωματικού χαρακτήρα: ένα παράδειγμα 98.74 KB23/10/24
5α. Κλείδα αυτο-παρατήρησης των πρακτικών μου στην διδασκαλία
Υποχρεωτικό έγγραφο: συμπληρώνεται ατομικά από κάθε φοιτητή/τρια
66.83 KB8/11/24
5β. Κλείδα παρατήρησης των πρακτικών των φοιτητών/τριών στην διδασκαλία
Υποχρεωτικό να δοθεί στην νηπιαγωγό της τάξης : (συμπληρώνεται από την νηπιαγωγό της τάξης προαιρετικά ).
66.64 KB8/11/24
5γ. Ημερολογιακές καταγραφές
Υποχρεωτικό: (κάθε φοιτήτρια / τής συμπληρώνει ατομικά σε καθημερινή βάση το ημερολόγιο της/του, με βάση τα ερωτήματα που ακολουθούν , με σκοπό την ανάπτυξη του κριτικού αναστοχασμού στην πράξη).
13.12 KB8/11/24
5δ. ΦΟΡΜΑ ppt για παρουσίαση δραστηριότητας  
Πρόκειται για ένα αρχείο που θα συμπληρώσετε και θα υποβάλετε ως τις 23/12/2024, προκειμένου να παρουσιάσετε την δραστηριοτητα που θεωρείτε ως την πιο αντιπροσωπευτική από την πρακτική σας άσκηση.
147.67 KB2/12/24
6. Ερωτήσεις αναστοχασμού για το τελευταίο μάθημα
Θα απαντηθούν ομαδικά και θα κατατεθούν στον αντίστοιχο φάκελο εργασιών με τίτλο: "3. Κατάθεση αναστοχασμού ομάδας για την συνολική εμπειρία της διδασκαλίας" στην ημερομηνια που έχει οριστεί (βλ. ανακοίνωση))
11.96 KB3/12/24
7. Ενδεικτικό παράδειγμα παραρτήματος 1. 30.66 MB6/12/24
8. Παράρτημα 2ο παράδειγμα 3.96 MB6/12/24
9. Παραρτημα 3ο παραδειγμα 33.01 MB6/12/24
Παρουσιολόγιο προσέλευσης/αποχώρησης στο/από το νηπιαγωγείο 126.94 KB8/4/25
Πρόγραμμα μαθήματος Πρακτικής Άσκησης 63.31 KB19/3/25
Ρήματα μαθησιακών στόχων με βάση την πυραμίδα του BLOOM 109.14 KB11/12/24
Συνολική προβληματική διδακτικής μεθοδολογίας 1.24 MB18/3/25
Φόρμα τελικού παραδοτέου ΠΑ Δ΄έτους 122.6 KB18/3/25