ΤύποςAρχείο ΕπάνωΜέγεθοςΗμερομηνία
Τυπολογία Διαδικτυακών Κοινοτήτων ( Κεφάλαιο 6)  16.99 KB10/5/24
Το ChatGPT και το Τέλος του Παραδοσιακού Ηλεκτρονικού Εμπορίου  548.43 KB19/5/25
Σχεδιασμός Πλάνου Ψηφιακού Μάρκετινγκ για την Προώθηση Τοπικών Προϊόντων του Συνεταιρισμού του Βελβεντού (ενδεικτικές απαντήσεις)  
Σχεδιασμός Πλάνου Ψηφιακού Μάρκετινγκ για την Προώθηση Τοπικών Προϊόντων του Συνεταιρισμού του Βελβεντού (ενδεικτικές απαντήσεις)
37.5 KB12/4/24
Σχεδιασμός Πλάνου Ψηφιακού Μάρκετινγκ για την Προώθηση Ελληνικού Ελαιολάδου  13.87 KB11/3/25
Στάδια Σχεδιασμού και Υλοποίησης Πλάνου Ψηφιακού Μάρκετινγκ  13.63 KB25/3/24
Πρότυπο email για επαγγελματίες της γαστρονομίας  761.6 KB28/4/25
Πρότυπο email βασισμένο στη μελέτη περίπτωσης προώθησης ελληνικού ελαιολάδου:  197.83 KB28/4/25
Πίνακας Όρων και Ερμηνειών Email Marketing  20.24 KB28/4/25
Όροι Ψηφιακού Μάρκετινγκ  843.72 KB27/3/25
Μελέτη Περίπτωσης: Red Bull - Content Marketing/ Μάρκετινγκ Περιεχομένου  14.33 KB10/5/24
Μελέτη περίπτωσης σχεδίου μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing plan) για την προώθηση του ελληνικού ελαιολάδου.  814.94 KB12/5/25
Μελέτη περίπτωσης εφαρμογής της θεωρίας της ώθησης (nudge theory)  14.53 KB25/3/24
Μελέτη Περίπτωσης Διαδικτυακής Κοινότητας : Ελληνική Κοινότητα Γονέων στο Facebook  13.29 KB10/5/24
Μελέτη περίπτωσης Showrooming  12.31 KB25/3/24
Μελέτη Περίπτωσης blockchain για την Αποδοτικότητα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας Τροφίμων: IBM Food Trust  31.5 KB25/3/24
Μελέτη περίπτωσης Airbnb. Η ψηφιακή διάσπαση/ διαταραχή (digital disruption)  14.12 KB25/3/24
Μάρκετινγκ Περιεχομένου (Content Marketing)  14.13 KB10/5/24
Μάρκετινγκ Περιεχομένου  821.73 KB7/4/25
Μάρκετινγκ Μέσω Κινητών Συσκευών: Σύγχρονη Προσέγγιση και Βέλτιστες Πρακτικές  18.87 KB12/5/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 07  
Μάρκετινγκ μέσω Κινητών Συσκευών
2.34 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 06  
Διαδικτυακές Κοινότητες
2.06 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 05  
Μάρκετινγκ Mέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
2.61 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 04  
Μάρκετινγκ Περιεχομένου
2.04 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 03  
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο, Ιστότοποι, Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης και Πληρωμένη Αναζήτηση
2.07 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 02  
Ο Ψηφιακός Καταναλωτής
2.6 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 01- ΕΝΟΤΗΤΑ 2  
To Περιβάλλον του Ψηφιακού Μάρκετινγκ
1.79 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 01 - ΕΝΟΤΗΤΑ 1  
To Περιβάλλον του Ψηφιακού Μάρκετινγκ
2.46 MB24/3/24
Κατηγορίες Διαδικτυακών Κοινοτήτων και Πλάνο για τη Δημιουργία μιας Ελκυστικής και Ακμάζουσας Διαδικτυακής Κοινότητας  16.35 KB10/5/24
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ  
Ερωτηματολόγιο έρευνας στο πλαίσιο ακαδημαϊκής μελέτης με αντικείμενο την επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στον Νομό Γρεβενών.
36.05 KB4/3/25
Εξεταστέα ύλη εξεταστικής Ιουνίου 2025  781.8 KB25/5/25
Ενίσχυση Brand Awareness/ αναγνωρισιμότητας της μάρκας  12.74 KB10/5/24
Διάσπαση Ψηφιακών Προϊόντων disruptive / ψηφιακή διαταραχή  14.32 KB25/3/24
Ανάλυση Βημάτων Εκστρατείας Email Marketing  888.64 KB28/4/25
Blockchain: Τι είναι και πώς αλλάζει τον κόσμο με απλά λόγια  31.5 KB25/3/24
Blockchain: Τεχνολογία αιχμής με κοσμογονικές δυνατότητες  34.5 KB25/3/24
"Αγορά Τώρα, Πληρωμή Αργότερα" (BNPL – Buy Now Pay Later)  932.24 KB30/4/25