ΤύποςAρχείο ΚάτωΜέγεθοςΗμερομηνία
"Αγορά Τώρα, Πληρωμή Αργότερα" (BNPL – Buy Now Pay Later)  932.24 KB30/4/25
Blockchain: Τεχνολογία αιχμής με κοσμογονικές δυνατότητες  34.5 KB25/3/24
Blockchain: Τι είναι και πώς αλλάζει τον κόσμο με απλά λόγια  31.5 KB25/3/24
Ανάλυση Βημάτων Εκστρατείας Email Marketing  888.64 KB28/4/25
Διάσπαση Ψηφιακών Προϊόντων disruptive / ψηφιακή διαταραχή  14.32 KB25/3/24
Ενίσχυση Brand Awareness/ αναγνωρισιμότητας της μάρκας  12.74 KB10/5/24
Εξεταστέα ύλη εξεταστικής Ιουνίου 2025  781.8 KB25/5/25
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ  
Ερωτηματολόγιο έρευνας στο πλαίσιο ακαδημαϊκής μελέτης με αντικείμενο την επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στον Νομό Γρεβενών.
36.05 KB4/3/25
Κατηγορίες Διαδικτυακών Κοινοτήτων και Πλάνο για τη Δημιουργία μιας Ελκυστικής και Ακμάζουσας Διαδικτυακής Κοινότητας  16.35 KB10/5/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 01 - ΕΝΟΤΗΤΑ 1  
To Περιβάλλον του Ψηφιακού Μάρκετινγκ
2.46 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 01- ΕΝΟΤΗΤΑ 2  
To Περιβάλλον του Ψηφιακού Μάρκετινγκ
1.79 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 02  
Ο Ψηφιακός Καταναλωτής
2.6 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 03  
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο, Ιστότοποι, Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης και Πληρωμένη Αναζήτηση
2.07 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 04  
Μάρκετινγκ Περιεχομένου
2.04 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 05  
Μάρκετινγκ Mέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
2.61 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 06  
Διαδικτυακές Κοινότητες
2.06 MB24/3/24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 07  
Μάρκετινγκ μέσω Κινητών Συσκευών
2.34 MB24/3/24
Μάρκετινγκ Μέσω Κινητών Συσκευών: Σύγχρονη Προσέγγιση και Βέλτιστες Πρακτικές  18.87 KB12/5/24
Μάρκετινγκ Περιεχομένου  821.73 KB7/4/25
Μάρκετινγκ Περιεχομένου (Content Marketing)  14.13 KB10/5/24
Μελέτη περίπτωσης Airbnb. Η ψηφιακή διάσπαση/ διαταραχή (digital disruption)  14.12 KB25/3/24
Μελέτη Περίπτωσης blockchain για την Αποδοτικότητα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας Τροφίμων: IBM Food Trust  31.5 KB25/3/24
Μελέτη περίπτωσης Showrooming  12.31 KB25/3/24
Μελέτη Περίπτωσης Διαδικτυακής Κοινότητας : Ελληνική Κοινότητα Γονέων στο Facebook  13.29 KB10/5/24
Μελέτη περίπτωσης εφαρμογής της θεωρίας της ώθησης (nudge theory)  14.53 KB25/3/24
Μελέτη περίπτωσης σχεδίου μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing plan) για την προώθηση του ελληνικού ελαιολάδου.  814.94 KB12/5/25
Μελέτη Περίπτωσης: Red Bull - Content Marketing/ Μάρκετινγκ Περιεχομένου  14.33 KB10/5/24
Όροι Ψηφιακού Μάρκετινγκ  843.72 KB27/3/25
Πίνακας Όρων και Ερμηνειών Email Marketing  20.24 KB28/4/25
Πρότυπο email βασισμένο στη μελέτη περίπτωσης προώθησης ελληνικού ελαιολάδου:  197.83 KB28/4/25
Πρότυπο email για επαγγελματίες της γαστρονομίας  761.6 KB28/4/25
Στάδια Σχεδιασμού και Υλοποίησης Πλάνου Ψηφιακού Μάρκετινγκ  13.63 KB25/3/24
Σχεδιασμός Πλάνου Ψηφιακού Μάρκετινγκ για την Προώθηση Ελληνικού Ελαιολάδου  13.87 KB11/3/25
Σχεδιασμός Πλάνου Ψηφιακού Μάρκετινγκ για την Προώθηση Τοπικών Προϊόντων του Συνεταιρισμού του Βελβεντού (ενδεικτικές απαντήσεις)  
Σχεδιασμός Πλάνου Ψηφιακού Μάρκετινγκ για την Προώθηση Τοπικών Προϊόντων του Συνεταιρισμού του Βελβεντού (ενδεικτικές απαντήσεις)
37.5 KB12/4/24
Το ChatGPT και το Τέλος του Παραδοσιακού Ηλεκτρονικού Εμπορίου  548.43 KB19/5/25
Τυπολογία Διαδικτυακών Κοινοτήτων ( Κεφάλαιο 6)  16.99 KB10/5/24