Μάθημα : Πρόγραμμα Διδακτορικών Σπουδών στην Ψυχολογία
Κωδικός : PSY284
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγή σε προηγμένες ερευνητικές μεθόδους
-
Δεοντολογικές κατευθυντήριες γραμμές στην ψυχολογική έρευνα
-
Πειραματικός σχεδιασμός και έλεγχος
-
Διατύπωση ερευνητικών ερωτήσεων και υποθέσεων
-
Μέτρηση στην έρευνα
-
Μέθοδοι δειγματοληψίας
-
Ποσοτική έρευνα
-
Ποιοτική έρευνα
-
Σχεδιασμός έρευνας μικτής μεθοδολογίας
-
Τεχνικές στατιστικής ανάλυσης, ερμηνεία των αποτελεσμάτων I
-
Τεχνικές στατιστικής ανάλυσης, ερμηνεία των αποτελεσμάτων II
-
Αναζήτηση και ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας Συγγραφή και επικοινωνία ερευνητικών ευρημάτων
-
Σεμινάριο: Ποσοτική έρευνα στην ψυχολογία: Έρευνα Πεδίου και Λογισμικό Ανάλυσης Δεδομένων
-
Σεμινάριο: Ποιοτική έρευνα στην ψυχολογία: Έρευνα Πεδίου και Λογισμικό Ανάλυσης Δεδομένων
-
Σεμινάριο: Σύγχρονα ζητήματα στην ψυχολογική έρευνα
-
Εισαγωγή σε προηγμένες ερευνητικές μεθόδους
Σχεδιασμός έρευνας μικτής μεθοδολογίας
Αυτό το μάθημα διερευνά την έννοια της έρευνας μεικτών μεθόδων, η οποία περιλαμβάνει το συνδυασμό ποιοτικών και ποσοτικών μεθόδων έρευνας στο πλαίσιο μιας ενιαίας ερευνητικής μελέτης. Οι φοιτητές θα κατανοήσουν τις θεμελιώδεις αρχές, τα πλεονεκτήματα και τις προκλήσεις που σχετίζονται με τα ερευνητικά σχέδια μικτών μεθόδων. Θα μάθουν πώς να επιλέγουν τα κατάλληλα ερευνητικά ερωτήματα για μελέτες μικτής μεθοδολογίας, να ενσωματώνουν ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα και να εξάγουν ουσιαστικά συμπεράσματα.
Αυτές οι μελέτες περίπτωσης αντιπροσωπεύουν σενάρια του πραγματικού κόσμου όπου η έρευνα με μικτές μεθόδους μπορεί να προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη κατανόηση πολύπλοκων φαινομένων. Οι φοιτητές θα πρέπει να σχεδιάσουν προσεκτικά τον τρόπο με τον οποίο θα συνδυάσουν ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα για την αντιμετώπιση των συγκεκριμένων ερευνητικών ερωτημάτων και προκλήσεων.