Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης

Ανακοινώσεις

Αλλαγές στην ηλεκτρονική αλληλογραφία των φοιτητών
- Παρασκευή, 04 Οκτωβρίου 2019 -

Σας ενημερώνουμε ότι από το Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2019, θα ισχύουν οι εξής αλλαγές στην υπηρεσία ηλεκτρονικής αλληλογραφίας:

  • Η παλιά σας διεύθυνση email, της μορφής st1234@τμήμα.uowm.gr θα απενεργοποιηθεί
  • Τα μηνύματα προς την παλιά σας διεύθυνση θα προωθούνται αυτόματα και θα παραδίδονται στην νέα σας διεύθυνση (της μορφής <τμήμα><ΑΜ>@uowm.gr)
  • Τα μηνύματα που υπάρχουν αποθηκευμένα στην παλιά σας διεύθυνση, θα μεταφερθούν στην νέα σας διεύθυνση

Αν δεν γνωρίζετε ποια είναι η νέα σας διεύθυνση email, μπορείτε να την αναζητήσετε στη φόρμα https://noc.uowm.gr/www/emailrename/

Παράδειγμα:

η φοιτήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, με ΑΜ 9743, αυτή τη στιγμή έχει δύο ενεργές διευθύνσεις email, τις st9743@nured.uowm.gr και nured09743@uowm.gr με τον ίδιο κωδικό πρόσβασης.

Από αύριο τα εισερχόμενα μηνύματα προς τη st9743@nured.uowm.gr θα παραδίδονται στο nured09743@uowm.gr

Η διεύθυνση st9743@nured.uowm.gr δεν θα μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί για αποστολή μηνυμάτων.

Τα μηνύματα που υπάρχουν στο mailbox της st9743@nured.uowm.gr θα μεταφερθούν στο mail της nured09743@uowm.gr