ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (YE166)
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ
Σκοπός του μαθήματος είναι λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς συζητήσεις, παρεμβάσεις και μεταρρυθμίσεις σε σχέση με την εκπαιδευτική αξιολόγηση, οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί να συμπληρώσουν και να συστηματοποιήσουν τις γνώσεις τους για την έννοια αυτή αλλά και να σκεφθούν την υιοθέτηση και την εφαρμογή μοντέλων αξιολόγησης των μαθητών τους.
Λιγότερα
Σκοπός του μαθήματος είναι λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς συζητήσεις, παρεμβάσεις και μεταρρυθμίσεις σε σχέση με την εκπαιδευτική αξιολόγηση, οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί να συμπληρώσουν και να συστηματοποιήσουν τις γνώσεις τους για την έννοια αυτή αλλά και να σκεφθούν την υιοθέτηση και την εφαρμογή μοντέλων αξιολόγησης των μαθητών τους.
Σκοπός του μαθήματος είναι λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς συζητήσεις, παρεμβάσεις και μεταρρυθμίσεις σε σχέση με την εκπαιδευτική αξιολόγηση, οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί να συμπληρώσουν και να συστηματοποιήσουν τις γνώσεις τους για την έννοια αυτή αλλά και να σκεφθούν την υιοθέτηση και την εφαρμογή μοντέλων αξιολόγησης των μαθητών τους.
Περίγραμμα
Συμπληρωματικά Στοιχεία:
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Δημητρόπουλος, Ε. (2002). Εκπαιδευτική
Αξιολόγηση : η αξιολόγηση του μαθητή.
Αθήνα : εκδ. Γρηγόρης.
Δημητρόπουλος, Ε. (2002). Εκπαιδευτική Αξιολόγηση : αξιολόγηση της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού
έργου. Αθήνα : εκδ. Γρηγόρης.
Καρακατσάνης, Γ. (1994). Θέματα εκπαιδευτικής
αξιολόγησης. Θεσσαλονίκη : Art of Text.
Κασσωτάκης, Μ. (2001). Η αξιολόγηση της
επίδοσης των μαθητών. Αθήνα : εκδ. Γρηγόρης.
Καψάλης, Α. (1998). Αξιολόγηση και βαθμολογία
στο δημοτικό σχολείο. Αθήνα : Gutenberg.
Κωνσταντίνου, Χ.
(2002). Η αξιολόγηση της
επίδοσης του μαθητή. Αθήνα : Gutenberg.
Πασιαρδής, Π., Σαββίδης, Ι., Τσιάκκιρος, Α. (επιμ.)(2007).
Η αξιολόγηση του διδακτικού έργου των
εκπαιδευτικών. Αθήνα : Ίων.
Bonniol,
Jean-Jacques & Vial Michel (2004). Τα μοντέλα της αξιολόγησης (μτφρ.
Παπαδημητρίου, Η., Πολυμεροπούλου, Ζ., Στεργίου, Γ.), Αθήνα : Μεταίχμιο.
Oosterhof,
A. (2010). Εκπαιδευτική αξιολόγηση (μτφρ. Κασιμάτη,
Κ.). Αθήνα : ‘Ιων
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Δημητρόπουλος, Ε. (2002). Εκπαιδευτική Αξιολόγηση : η αξιολόγηση του μαθητή. Αθήνα : εκδ. Γρηγόρης.
Δημητρόπουλος, Ε. (2002). Εκπαιδευτική Αξιολόγηση : αξιολόγηση της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού έργου. Αθήνα : εκδ. Γρηγόρης.
Καρακατσάνης, Γ. (1994). Θέματα εκπαιδευτικής αξιολόγησης. Θεσσαλονίκη : Art of Text.
Κασσωτάκης, Μ. (2001). Η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών. Αθήνα : εκδ. Γρηγόρης.
Καψάλης, Α. (1998). Αξιολόγηση και βαθμολογία στο δημοτικό σχολείο. Αθήνα : Gutenberg.
Κωνσταντίνου, Χ. (2002). Η αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή. Αθήνα : Gutenberg.
Πασιαρδής, Π., Σαββίδης, Ι., Τσιάκκιρος, Α. (επιμ.)(2007). Η αξιολόγηση του διδακτικού έργου των εκπαιδευτικών. Αθήνα : Ίων.
Bonniol, Jean-Jacques & Vial Michel (2004). Τα μοντέλα της αξιολόγησης (μτφρ. Παπαδημητρίου, Η., Πολυμεροπούλου, Ζ., Στεργίου, Γ.), Αθήνα : Μεταίχμιο.
Oosterhof, A. (2010). Εκπαιδευτική αξιολόγηση (μτφρ. Κασιμάτη, Κ.). Αθήνα : ‘Ιων