Μάθημα : Ανάπτυξη Μαθηματικής Σκέψης (Ανάπτυξη Εννοιών, Αντιλήψεις, Αναπαραστάσεις)

Κωδικός : NURED291

MATHMAST291  -  Μαρία Καλδρυμίδου, Ξένια Βαμβακούση, Κωνσταντίνος Π. Χρήστου

Έγγραφα
Όνομα Μέγεθος Ημερομηνία
Κορνηλάκη, Α. & Nunes, T. (2002). Οι απαρχές κατανόησης της διαίρεσης. Στο Ε. Κούρτη (Επιμ.), Η έρευνα στην προσχολική εκπαίδευση (σελ. 141-151). Αθήνα: Τυπωθήτω- Γιώργος Δαρδανός.
4.45 MB 18/10/23, 3:11 μ.μ.