τηλ. 24610 56680, email: atourlidakis@uowm.gr
Τύπος | Aρχείο | Μέγεθος | Ημερομηνία | |
---|---|---|---|---|
Υπολογιστική ανάλυση ροής γύρω από αεροδυναμικά σώματα με τη χρήση του λογισμικου ανοικτού κώδικα υπολογιστικής ρευστοδυναμικής OPENFOAM Η παρούσα εργασία αφορά στην εφαρμογή του κώδικα ανοικτού λογισμικού OPENFOAM για την υπολογιστική ανάλυση ροών γύρω από αεροδυναμικά σώματα όπως π.χ. κατάλληλα επιλεγμένες αεροτομές, με έμφαση στην πρόβλεψη του φαινομένου της αποκόλλησης με χρήση εναλλακτικών μοντέλων τύρβης που είναι διαθέσιμα. Η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων θα πραγματοποιηθεί μέσω σύγκρισης των αποτελεσμάτων με διαθέσιμα δημοσιευμένα πειραματικά δεδομένα. Η εργασία μπορεί να επεκταθεί στην εφαρμογή μεθόδων ελέγχου της ροής με στόχο των περιορισμών της περιοχής αποκόλλησης. | 29.5 KB | 30/3/14 | ||
Τρισδιάστατη σάρωση και υπολογιστική σχεδιαστική απεικόνιση σειράς δρομέων στροβιλομηχανών με στόχο την αεροδυναμική τους ανάλυση Η παρούσα εργασία αφορά στη χρήση ενός τρισδιάστατου σαρωτή που είναι διαθέσιμος στο εργαστήριο Στροβιλομηχανών για την λεπτομερή τρισδίαστατη σάρωση μίας σειράς δρομέων στροβιλομηχανών που διατίθενται στο εργαστήριο. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η εισαγωγή των μοντέλων που κατασκευάστηκαν σε κατάλληλα επιλεγμένο σχεδιαστικό λογισμικό (Inventor ή Solidworks) όπου θα διεξαχθεί κατάλληλη επεξεργασία και διορθώσεις σφαλμάτων με στόχο την εξαγωγή της γεωμετρίας σε κατάλληλη μορφή αρχείου. Το αρχείο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την μελέτη της στατικής και δυναμικής φόρτισης ή για την αεροδυναμική ανάλυση της κάθε πτερωτής. | 30 KB | 30/3/14 | ||
Πειραματική αεροδυναμική διερεύνηση ανεμογεννήτριας κατακόρυφου άξονα Η παρούσα εργασία αφορά στην πειραματική διερεύνηση μίας πρωτότυπης διάταξης ανεμογεννήτριας κατακόρυφου άξονα που υπάρχει διαθέσιμη στο εργαστήριο Στροβιλομηχανών. Η εργασία συμπεριλαμβάνει μετρήσεις ταχύτητας ροής, πίεσης και οπτικοποίηση σε διάφορες συνθήκες λειτουργίας. Επίσης στα πλαίσια της εργασίας θα πραγματοποιηθεί αλλαγή στην τοποθέτηση των πτερυγίων και παραματρική διερεύνηση της επίδρασης της αλλαγής αυτής στην αεροδυναμική συμπεριφορά. Επίσης θα πραγματοποιηθεί μέτρηση της ροπής και της περιστροφικής ταχύτητας. Υπάρχει δυνατότητα περαιτέρω διερεύνησης με χρήση Υπολογιστικής Ρευστοδυναμικής. | 29 KB | 30/3/14 |