τηλ. 24610 56751, email: dgiagopoulos@uowm.gr
Τύπος | Aρχείο | Μέγεθος | Ημερομηνία | |
---|---|---|---|---|
Ανάλυση Ταλαντωτικού Σήματος και Πειραματικές Μέθοδοι Σκοπός της παρούσας σπουδαστικής εργασίας είναι η κατανόηση και η διερεύνηση των μεθόδων ανάλυσης σήματος στο πεδίο του χρόνου και στο πεδίο των συχνοτήτων, καθώς και η εφαρμογή τους για την πειραματική αναγνώριση των παραμέτρων μηχανικών συστημάτων. Εφαρμογή αυτών των μεθόδων σε απλά αναλυτικά συστήματα με χρήση υπολογιστικού κώδικα Matlab. | 32 KB | 30/3/14 | ||
Αριθμητικές Μέθοδοι Ολοκλήρωσης και Εφαρμογή τους σε Προβλήματα Μηχανικού Σκοπός της παρούσας σπουδαστικής εργασίας είναι η κατανόηση και η διερεύνηση μεθόδων αριθμητικής ολοκλήρωσης όπως η μέθοδος Κεντρικής Διαφοράς, οι διάφορες παραλλαγές της μεθόδου Newmark, η μέθοδος Runge Kutta και άλλες οι οποίες χρησιμοποιούνται για την ανάλυση και επίλυση σύνθετων γραμμικών και μη γραμμικών προβλημάτων στην περιοχή της δυναμικής ανάλυσης των κατασκευών. Θα γραφεί για κάθε μέθοδο υπολογιστικός κώδικας σε περιβάλλον Matlab και θα γίνει εφαρμογή και σύγκριση αυτών των μεθόδων σε απλά αναλυτικά συστήματα. | 32.5 KB | 30/3/14 | ||
Διερεύνηση των Μεθόδων που εφαρμόζονται, για την Παθητική Απόσβεση των Ταλαντώσεων σε Μηχανικά Συστήματα (Εφαρμογή σε πειραματική διάταξη του εργαστηρίου) Σκοπός της παρούσας σπουδαστικής εργασίας είναι η συστηματική εξέταση και κατανόηση των μεθόδων που χρησιμοποιούνται για την απόσβεση κραδασμών διαφόρων μηχανικών συστημάτων. Πιο συγκεκριμένα θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση σε μεθόδους που χρησιμοποιούνται για την απόσβεση ταλαντώσεων σε κτήρια και θα γίνει εφαρμογή μιας εξ αυτών σε πειραματική διάταξη προσομοίωσης διώροφου κτηρίου που υπάρχει στο εργαστήριο. | 32.5 KB | 30/3/14 | ||
Δυναμική Ανάλυση Γραμμικών και Μη Γραμμικών Μηχανικών Μοντέλων Προσομοίωσης Οχήματος Σκοπός της παρούσας σπουδαστικής εργασίας είναι αρχικά η μοντελοποίηση μηχανικών συστημάτων 2, 4 και 7 βαθμών ελευθερίας τα οποία με τη σειρά τους προσομοιώνουν αντίστοιχα, το μοντέλο ¼ οχήματος, το μοντέλο ½ οχήματος και το πλήρες όχημα. Τα μηχανικά αυτά συστήματα μπορεί να κατέχουν γραμμικά ή μη γραμμικά χαρακτηριστικά στα υποσυστήματα των αναρτήσεων και των τροχών. Στη συνέχεια θα γραφεί υπολογιστικός κώδικάς σε περιβάλλον Matlab με τον οποίο θα προσδιορίζεται η χρονική απόκριση και η απόκριση συχνότητας του κάθε συστήματος σε στοχαστική διέγερση εδάφους μέσω αριθμητικής ολοκλήρωσης. Στο τέλος θα γίνει σύγκριση των αποτελεσμάτων που προκύπτουν μεταξύ των γραμμικών και μη γραμμικών συστημάτων και θα εκτιμηθεί η επίδραση της μη γραμμικότητας σε κάθε σύστημα. | 32.5 KB | 30/3/14 |