Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ: Θεωρία και Εφαρμογές/Παρεμβάσεις

(Ψ-ΥΕ505) -  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΑΤΡΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Με το τέλος του εξαμήνου οι φοιτητές/-τριες αναμένεται να είναι σε θέση:

1. Να αξιολογούν κριτικά τις βασικές θεωρητικές έννοιες της σχολικής ψυχολογίας,
2. Να αξιολογούν τις ψυχολογικές και εκπαιδευτικές αρχές που μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας, καθώς και να συγκρίνουν κριτικά την καταλληλότητα διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας σε διάφορα πλαίσια μάθησης (πχ. ατομικό, ομαδικό, επίσημο, ανεπίσημο),
3. Να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με το ρόλο του σχολικού ψυχολόγου στη διαγνωστική αξιολόγηση, συμβουλευτική αγωγή και στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών παρεμβάσεων,
4. Να επιδείξουν γνώση στο σχεδιασμό και χρήση προληπτικών και παρεμβατικών μεθόδων που στόχο έχουν να προάγουν την ακαδημαϊκή και συναισθηματική ανάπτυξη και ευημερία των παιδιών στο πλαίσιο του σχολείου, σε συνεργασία πάντα με τους σχολικούς φορείς και την οικογένεια.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2025