Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Διαχείριση Επιχειρησιακών Πόρων (ERP)

(MSCCAD106) -  ΒΑΙΑ ΔΙΝΟΠΟΥΛΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Ολοκληρωμένα πληροφοριακά συστήματα διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων (ERP). Σχεδιασμός, προγραμματισμός και διαχείρισης των επιχειρηματικών πόρων. Υποσυστήματα παρακολούθησης παραγωγής, προγραμματισμού πόρων και αποθεμάτων, διοίκησης αποθηκών, διαχείρισης ροής αποθεμάτων και διανομών και διαχείρισης προμηθειών. Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων. 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

  • Περιεχόμενο μαθήματος

    Το μάθημα αφορά στα ολοκληρωμένα πληροφοριακά συστήματα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων (ERP). Πραγματεύεται τη συνολική παρουσίαση των προβλημάτων σχεδιασμού, προγραμματισμού και ελέγχου των επιχειρησιακών πόρων και τις μεθοδολογίες αντιμετώπισής τους. Μελετά τα υποσυστήματα παρακολούθησης παραγωγής, προγραμματισμού πόρων και αποθεμάτων, διοίκησης αποθηκών, διαχείρισης ροής αποθεμάτων και διανομών και διαχείρισης προμηθειών. Επίσης μελετώνται τα θέματα Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και  Διαχείριση των Πελατειακών Σχέσεων (extended ERP). 

    • Διαχείριση Επιχειρησιακών Πόρων (ERP)
      • Ιστορική Αναδρομή
      • Προγραμματισμός Απαιτήσεων Υλικών (MRP)
      • Προγραμματισμός Απαιτήσεων Δυναμικότητας (CRP)
      • Προγραμματισμός Παραγωγικών Πόρων (MRP II)
      • Χρονικός Προγραμματισμός Παραγωγής
      • MRP και Just In Time
      • Ολοκληρωμένα Συστήματα Διαχείρισης
    • Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (SCM)
      • Logistics και εφοδιαστική αλυσίδα
      • Logistics και εξυπηρέτηση πελατών
      • Προμήθειες, αποθέματα, αποθήκευση, δίκτυα διανομής, μεταφορές, Πληροφοριακά συστήματα
      • Third Party Logistics - 3PL και 4PL
      • Αντίστροφη Εφοδιαστική
    • Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) 
      • Χαρακτηριστικά, διαστάσεις και τύποι του CRM
      • Οφέλη
      • Στρατηγικές CRM και εξυπηρέτηση πελατών

    Βιβλιογραφία

    1. Ghiani, G. Laporte, R. Musmanno (2004) Introduction to Logistics Systems Planning and Control, John Wiley & Sons, Ltd
    2. Ballou, R. (1999) Business Logistics Management: Planning, Organizing and Controlling the Supply Chain, 4th Edition, New Jersey, Prentice Hall.
    3. Christopher, G. (1992) Logistics and Supply Chain Management, Pitman Publishing, London.
    4. Lysons, K. & Gillingham, M. (2003) Purchasing and Supply Chain Management, 6th Edition, Pearson Education Limited, UK.
    5. Poirer C. & Reiter S. (1998) Supply Chain Optimization: Building the Strongest Total Business Network, Berrett-Kohler Publisher, Inc.
    6. Jill Dyche (2002) The CRM Handbook. Addison Wesley Information Technology Series.
    7. A. H. Kracklauer, D. Quinn Mills, Dirk Seifert Editors. (2004) Collaborative Customer Relationship Management – Taking CRM to the next level. Springer.
    8. Ronald G. Askin, Charles R. Standridge, Modeling and Analysis of Manufacturing Systems. John Wiley & Sons, INC.
    9. T.F. Wallace & M.H. Kremzar, (2001) ERP: Making it happen, John Wiley & Sons, Ltd
    10. D. N. Chorafas (2001) Integrating ERP, CRM, Supply Chain Management and Smart Materials, CRP Press LLC
    11. Σκιττίδης Φ. (2004) CIM Ενοποιημένη παραγωγή με Η/Υ, Εκδόσεις Σύγχρονη Εκδοτική.