Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Έρευνα Αγοράς και Ικανοποίηση Πελατών

(MSCCAD104) -  ΒΑΙΑ ΔΙΝΟΠΟΥΛΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Η μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που απασχολούν επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ο πελατοκεντρικός χαρακτήρας των σύγχρονων επιχειρήσεων, η εφαρμογή των βασικών αρχών συνεχούς βελτίωσης και οι σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές του marketing – management προϋποθέτουν την ύπαρξη ενός προγράμματος μέτρησης της ικανοποίησης πελατών.

Το μάθημα πραγματεύεται τη συνολική παρουσίαση του προβλήματος της μέτρησης της ικανοποίησης, εξετάζει την ιστορική εξέλιξη των προσπαθειών στο συγκεκριμένο θέμα και μελετά τις εναλλακτικές μεθοδολογίες προσέγγισης από διαφορετικούς επιστημονικούς χώρους με έμφαση σε μια πολυκριτήρια μεθοδολογία, η οποία χρησιμοποιώντας δεδομένα ερευνών ικανοποίησης αναλύει σε βάθος τη συμπεριφορά των πελατών με στόχο τον καθορισμό ή τον επαναπροσδιορισμό της στρατηγικής της επιχείρησης και των προϊόντων της.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019