Αναβάθμιση πλατφόρμας eclass Προβολή

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Οικοδόμηση και Διοίκηση Μαρκών

(MRE301) -  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΠΑΛΙΔΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Οικοδόμηση και Διοίκηση Μαρκών Εισαγωγή και αφετηρία στη Διαχείριση σχεδίασης, το μάρκετινγκ συναντά τη σχεδίαση και η σχεδίαση το μάρκετινγκ, διαφοροποίηση της εικόνας της μάρκας, ποιότητα προϊόντος από την οπτική γωνία του πελάτη, σημασία της εικόνας της επιχείρησης, αντιμετώπιση του ανταγωνισμού μέσω διαχείρισης σχεδίασης. Τάσεις, τα προϊόντα ως κεντρικό στοιχείο επιτυχίας μέσα στην επιχείρηση, η σύλληψη των τάσεων, προσεγγίσεις για μια αποτελεσματική διαχείριση τάσεων, Σχεδίαση τάσεων, στυλ. Μελέτες περίπτωσης. Εφαρμογές Εταιρικής Σχεδίασης στην πράξη. Καινοτομία προϊόντος. Η σκοπιά των επιχειρήσεων. Η συμβολή της Διαχείρισης Σχεδίασης στην δημιουργία καινοτομίας. Περιβάλλον των επιχειρήσεων. Η επίδραση του περιβάλλοντος στην σχεδίαση των προϊόντων. Καταναλωτική συμπεριφορά. Η καθοδήγηση της καταναλωτικής. συμπεριφοράς μέσω της Διαχείρισης Σχεδίασης. Εικόνα προϊόντος. Τοποθέτησης προϊόντος. Αγορά. Τμηματοποίηση της αγοράς.

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023