Παρουσίαση/Προβολή

Συμπεριφορά Καταναλωτή και Έρευνα Αγοράς
(5301) - ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Η γνώση της συμπεριφοράς του καταναλωτή είναι πολύ σημαντική για το μάρκετινγκ καθώς βοηθάει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν, να προβλέψουν και να ανταποκριθούν στη ζήτηση αγαθών, υπηρεσιών και προϊόντων. Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς με τη βοήθεια των επιστημών της ανθρώπινης συμπεριφοράς, δηλαδή, της ψυχολογίας και της κοινωνιολογίας. Η φιλοσοφία του μάρκετινγκ απαιτεί τη συγκέντρωση της προσοχής των επιχειρήσεων στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών τους (καταναλωτών). Οι άνθρωποι του μάρκετινγκ θα πρέπει να ανακαλύψουν τις ανάγκες του καταναλωτή ώστε στη συνέχεια να τις καλύψουν με αγαθά και υπηρεσίες. Η έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς προσπαθεί να εντοπίσει, να καταγράψει, να επεξεργαστεί να αναλύσει και να παρουσιάσει όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν τον καταναλωτή στις διάφορες καταναλωτικές αντιδράσεις του. Το περιεχόμενο του μαθήματος έχει ως εξής: Ορισμός και σπουδαιότητα της έννοιας «συμπεριφορά καταναλωτή», Μοντέλα καταναλωτικής συμπεριφοράς, Το περιβάλλον, Χαρακτηριστικά του καταναλωτή, Παρακίνηση, Θεωρίες ανθρώπινης παρακίνησης, Αντίληψη, Μάθηση, Πιστεύω και στάσεις, Αγοραστική διαδικασία, Έρευνα αγοράς, Έρευνα προϊόντος, Συλλογή στοιχείων, Σύνταξη ερωτηματολογίου, Δειγματοληπτική έρευνα, Ανάλυση δεδομένων.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα