Αναβάθμιση πλατφόρμας eclass Προβολή

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Αρχές Marketing

(MRE247) -  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΠΑΛΙΔΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος είναι η εισαγωγή των φοιτητών στις έννοιες του μάρκετινγκ. Στο πρώτο μέρος τα κεφάλαια ένα έως έξι αναλύουν την έννοια και τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ, τον στρατηγικό προγραμματισμό μάρκετινγκ, τον εντοπισμό των ευκαιριών που παρουσιάζονται στην αγορά. Αναλύεται το περιβάλλον, η συμπεριφορά του καταναλωτή, η τμηματοποίηση της αγοράς και η επιλογή της αγοράς-στόχου για τη τοποθέτηση του προϊόντος. Τα κεφάλαια επτά έως δέκα ασχολούνται με την εφαρμογή της στρατηγικής του μάρκετινγκ, περιλαμβάνουν, όλα τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ , δηλαδή τη στρατηγική του προϊόντος, της τιμής, του συστήματος διανομής και της επικοινωνίας και προβολής. Τα κεφάλαια έντεκα και δώδεκα αναφέρονται στην οργάνωση για την υλοποίηση του προγράμματος μάρκετινγκ, καθώς και την αξιολόγηση και τον έλεγχο των αποτελεσμάτων του μάρκετινγκ. Τέλος τα κεφάλαια 13,14,15 και 16 αναφέρονται σε ειδικές εφαρμογές του μάρκετινγκ όπως το μάρκετινγκ υπηρεσιών για επιχειρήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, το μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων, το βιομηχανικό μάρκετινγκ , και το διεθνές μάρκετινγκ. Το δεύτερο μέρος του παρόντος συγγράμματος αναφέρεται στο ψηφιακό μάρκετινγκ και αποτελείται από 10 κεφάλαια. Τα τρία πρώτα κεφάλαια περιλαμβάνουν την εισαγωγή στο ψηφιακό περιβάλλον, στους ψηφιακούς πελάτες και στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Τα υπόλοιπα επτά κεφάλαια πραγματεύονται τα στοιχεία του διαδικτυακού μάρκετινγκ και περιλαμβάνουν: τη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης, την ανάπτυξη ιστότοπων, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τη διαδικτυακή διαφήμιση, το μάρκετινγκ μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τέλος στις μετρήσεις και την ανάλυση δεδομένων.

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021