Παρουσίαση/Προβολή

(ΜΟΠ603) - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΤΑΛΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Επιχειρηματικότητα και επιχείρηση, επιχειρηματική σύλληψη και καταιγισμός ιδεών (brainstorming), βασικές έννοιες, τεχνολογία, διαχείριση τεχνολογίας, εφεύρεση, δημιουργικότητα, καινοτομία, καινοτόμες ιδέες, η έννοια της τεχνολογικής καινοτομίας, μέτρηση της καινοτομίας, η διαδικασία της καινοτομίας, μοντέλα καινοτομίας (Schumpeter, Tomatzky, Kline, κ.λ.π.), διαχείριση καινοτομίας, θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων, τεχνολογικά πάρκα, εργαλεία διαχείρισης της καινοτομίας, αξιολόγηση του μοντέλου Porter, διαχείριση πνευματικών δικαιωμάτων, εταιρείες spin-off, μελέτες περίπτωσης, εθνικά και περιφερειακά συστήματα καινοτομίας. Μεθοδολογία εκπόνησης επιχειρηματικών σχεδίων, έρευνα αγοράς, διερεύνηση επιχειρηματικών ευκαιριών, μέθοδος ανάλυσης προσφοράς και ζήτησης, χρηματοοικονομικός σχεδιασμός επιχειρηματικού σχεδίου, προϋπολογισμός επιχειρηματικού σχεδίου, κοστολόγηση, τιμολογιακή πολιτική, επενδυτικές αποφάσεις, σχέδιο marketing, χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, επιχειρηματικές συνεργασίες, στάδια δημιουργίας επιχείρησης, είδη επιχείρησης (ατομική, Ο.Ε., Ε.Π.Ε., Α.Ε., εταιρείες holding), χρηματοδότηση για την εκκίνηση νέων επιχειρήσεων (seed capital, venture capital, business angels κ.λ.π.), διαχείριση επιχειρηματικών ονομάτων (brand names, trademarks), κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου, μελέτες περίπτωσης. Μεταλλευτική και λατομική καινοτομία και επιχειρηματικότητα.
Εργαστηριακές ασκήσεις: Συνολικά 12 (στο μηχανογραφικό). Εισαγωγή στη χρηματοοικονομική ανάλυση (είδη και ανάλυση χρηματοοικονομικών δεικτών), Έναρξη μια νέας επιχείρησης, Επιχειρηματικά υπολογιστικά εργαλεία (ανάλυση νεκρού σημείου, εκτίμηση κόστους εκκίνησης, ταμειακές ροές), Βασικά στοιχεία επιχειρηματικών σχεδίων, Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου, Εισαγωγή στην οργάνωση και λειτουργία επιχείρησης (1ος κύκλος επιχειρηματικού παίγνιου), Λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων (2ος κύκλος επιχειρηματικού παίγνιου), Αξιολόγηση επιδόσεων και στρατηγικής (3ος κύκλος επιχειρηματικού παίγνιου), Ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτών (1η φάση πλατφόρμας μάρκετινγκ), Τμηματοποίηση αγοράς (2η φάση πλατφόρμας μάρκετινγκ), Προσομοίωση αγοράς και εκτίμηση μεριδίων αγορά (3η φάση πλατφόρμας μάρκετινγκ), Επιλογή στρατηγικής και ανάλυση ανταγωνισμού (4η φάση πλατφόρμας μάρκετινγκ).
Ημερομηνία δημιουργίας
Παρασκευή 2 Αυγούστου 2019
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα