Αναβάθμιση πλατφόρμας eclass Προβολή

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ε)

(MASTEREDU104) -  ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΣΑΡΑΒΑ

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 10 Ιουνίου 2025

  • ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΚ

    Εδώ μπορείτε να βρείτε το αποθετήριο λογισμικού ΕΛΛΑΚ https://mathe.ellak.gr/elefthero-logismiko-gia-tin-ekpedefsi/.

    Εδώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φίλτρα αναζήτησης εργαλείων ΤΠΕ https://edu.ellak.gr/edu_fos/.

    Εδώ ένας πίνακας ισοδύναμων λογισμικών ανοιχτού κώδικα.

    ΟΔΗΓΟΣ PREZI

    Μία συλλογή βίντεο οδηγιών για δημιουργία παρουσιάσεων στο Prezi https://teach.uniwa.gr/psifiaka-ekpaideytika-ergaleia/presentations/prezi/.

    ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ

    Το εργαλείο που δοκιμάσαμε μπορελιτε να το βρελιτε εδω https://yopad.eu/.

    Άλλα παρόμοια εργαλεία:

    ΠΗΓΕΣ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΤΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Περιγραφή Τελικής Εργασίας

    📝 Περιγραφή Τελικής Εργασίας 

    Στο πλαίσιο της αξιολόγησης του μαθήματος, κάθε φοιτητής/φοιτήτρια καλείται να εκπονήσει και να παρουσιάσει μία διμερή εργασία που συνδυάζει βιβλιογραφική ανασκόπηση και πρακτική εφαρμογή. Η εργασία θα παρουσιαστεί online την Πέμπτη 25.09. 17.00-20.00, με διάρκεια παρουσίασης 10 λεπτά ανά φοιτητή/τρια, και θα ακολουθήσουν 1 έως 3 ερωτήσεις από την διδάσκουσα ή/και τους συμφοιτητές/τριες.


    🧩 Μέρος Α' – Ανασκόπηση άρθρου με εμπειρικά δεδομένα

    • Αναζητήστε ένα επιστημονικό άρθρο που να περιγράφει τη χρήση ενός λογισμικού ή τεχνολογικού εργαλείου στην εκπαιδευτική πράξη (στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια εκπαίδευση).

    • Το άρθρο θα πρέπει να περιλαμβάνει εμπειρικά δεδομένα (π.χ. ποσοτικά ή ποιοτικά αποτελέσματα, μεθοδολογία, συμμετέχοντες).

    • Στην παρουσίασή σας να περιληφθούν:

      • Η παρουσίαση του εργαλείου ή λογισμικού.

      • Τα βασικά σημεία της μελέτης (σκοπός, μέθοδος, δείγμα, ευρήματα).

      • Η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του εργαλείου όπως αυτή προκύπτει από τα δεδομένα.

      • Κριτική σκέψη: Πόσο μεταφέρσιμα είναι τα αποτελέσματα στο δικό σας εκπαιδευτικό πλαίσιο;


    🧠 Μέρος Β' – Σχεδιασμός δραστηριότητας με εκπαιδευτικό λογισμικό

    • Επιλέξτε ένα λογισμικό ή ψηφιακό εργαλείο που να μπορεί να υποστηρίξει τη διδασκαλία ή τη μάθηση στο δικό σας αντικείμενο (π.χ. γλώσσες, μαθηματικά, ειδική αγωγή, επαγγελματική εκπαίδευση, κ.λπ.).

    • Σχεδιάστε μια εκπαιδευτική δραστηριότητα μέσα σε αυτό το περιβάλλον. Η δραστηριότητα μπορεί να είναι:

      • διαδραστική (π.χ. κουίζ, παιχνίδι),

      • παραγωγική (π.χ. συγγραφή, παρουσίαση),

      • διερευνητική (π.χ. πρόβλημα προς επίλυση),

      • ή άλλο είδος, ανάλογα με τις δυνατότητες του εργαλείου.

    • Στην παρουσίαση σας να περιληφθούν:

      • Περιγραφή του εργαλείου και σύντομη τεκμηρίωση της επιλογής του.

      • Ο σκοπός και η στόχευση της δραστηριότητας.

      • Ο τρόπος που υποστηρίζει τη μάθηση.

      • Ο ρόλος του/της εκπαιδευτικού και του μαθητή/τριας.


    📅 Οδηγίες Παρουσίασης

    • Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί σε καθορισμένη ημερομηνία τον Σεπτέμβριο, σε online περιβάλλον (π.χ. Zoom).

    • Διάρκεια: 10 λεπτά ανά φοιτητή/τρια.

    • Θα ακολουθήσουν 1–3 ερωτήσεις από τη διδάσκουσα ή/και την υπόλοιπη ομάδα.

    • Η εργασία μπορεί να παρουσιαστεί με διαφάνειες (π.χ. PowerPoint, Google Slides) ή/και με πρακτική επίδειξη της δραστηριότητας.

    • Η εργασία να παραδοθεί σε μορφή αναγνώσιμου αρχείου και όχι απαραίτητα επεξεργάσιμου αρχείου, μέχρι μία μέρα πριν την ημερομηνία παρουσίασης.

    🎯 Κριτήρια Αξιολόγησης

    • Πληρότητα και ακρίβεια παρουσίασης του άρθρου (Μέρος Α)

    • Κατανόηση και αξιολόγηση των εμπειρικών δεδομένων (Μέρος Α)

    • Σχεδιαστική ικανότητα και καινοτομία στη δραστηριότητα (Μέρος Β)

    • Παιδαγωγική τεκμηρίωση της επιλογής εργαλείου (Μέρος Β)

    • Σαφήνεια και επάρκεια στην παρουσίαση (Μέρη Α και Β)