Παρουσίαση/Προβολή

Δυσκολίες Μάθησης στα Μαθηματικά
(ΥΕ356) - Χαράλαμπος Λεμονίδης
Περιγραφή Μαθήματος
Τίτλος μαθήματος |
Δυσκολίες μάθησης στα μαθηματικά |
Κωδικός μαθήματος |
ΥΕ 356 |
Είδος μαθήματος |
|
Επίπεδο του Μαθήματος |
|
Έτος σπουδών |
3o |
Εξάμηνο |
6o |
Αριθμός ακαδημαϊκών μονάδων |
4 ECTS |
Φόρτος Εργασίας |
Διδασκαλία (παρακολούθηση διαλέξεων, παρουσίαση εργασιών, συζήτηση, ασκήσεις) 39 ώρες. Προετοιμασία εργασιών 40 ώρες. Προετοιμασία για γραπτή εξέταση 40 ώρες, γραπτή εξέταση 3 ώρες. |
Όνομα διδάσκοντα |
Χαράλαμπος Λεμονίδης |
Μαθησιακοί στόχοι |
Ο σκοπός του μαθήματος αυτού είναι να παρουσιαστούν και να αναλυθούν ευρήματα της σύγχρονης έρευνας σχετικά με το θέμα της διδασκαλίας και μάθησης των μαθηματικών σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ή δυσκολίες στα μαθηματικά. |
Προαπαιτούμενα |
Y301 Διδακτική Μαθηματικών |
Περιεχόμενο του μαθήματος |
Στο μάθημα θα αναπτυχθούν τα παρακάτω θέματα:
|
Ενδεικτική βιβλιογραφία |
Αγαλιώτης, Ι. (2011). Διδασκαλία Μαθηματικών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Εκδόσεις Γρηγόρη. Λεμονίδης, Χ. (2017). Στην τροχιά των ρητών. Εκδόσεις Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη. |
Μέθοδοι διδασκαλίας |
Lemonidis, C. (2015). Mental Computation and Estimation: Implications for mathematics education research, teaching and learning. New York: Routledge. Λεμονίδης, Χ. (2020). Νοεροί Υπολογισμοί και Εκτιμήσεις. Από την έρευνα στη διδασκαλία και τη μάθηση των μαθηματικών. Εκδόσεις Ζυγός. Θεσσαλονίκη. ISBN 978-618-5063-62-7 Misquitta, R., (2011). A review of the literature: Fraction instruction for struggling learners in mathematics. Learning Disabilities Research & Practice, 26(2), 109–119. Shin, M., & Bryant, D. P. (2015). Fraction interventions for students struggling to learn mathematics: A research synthesis. Remedial and Special Education, 36, 374-387. doi: 10.1177/0741932515572910.
Διαλέξεις από τον καθηγητή. Ασκήσεις εφαρμογών από φοιτητές. Μελέτες περίπτωσης. Πρακτική άσκηση με μαθητές με δυσκολίες στα μαθηματικά. |
Μέθοδοι αξιολόγησης |
Οι φοιτητές θα εξεταστούν με τους παρακάτω δύο τρόπους αξιολόγησης: 1ος τρόπος 50% της βαθμολογίας 1) Εμπειρική εργασία για μαθητές με δυσκολίες στα μαθηματικά ή 2) Ερευνητική βιβλιογραφική εργασία 2ος τρόπος 50% της βαθμολογίας 3) Γραπτή εξέταση |
Γλώσσα διδασκαλίας |
Ελληνική |
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα