Αναβάθμιση πλατφόρμας eclass Προβολή

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΥΕ134 - ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

(ELED103) -  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος είναι η παροχή στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς των απαραίτητων γνώσεων και πληροφοριών σχετικών με ζητήματα οργάνωσης και λειτουργίας της σχολικής μονάδας. Με δεδομένη την άμεση, σχεδόν, «απορρόφηση» των πτυχιούχων των Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης από την αγορά εργασίας, η εξοικείωσή τους με τα εν λόγω ζητήματα θα βοηθήσει στην ευκολότερη και αποτελεσματικότερη επαγγελματική τους κοινωνικοποίηση και ανάπτυξη. Ιδιαίτερα, κατά τα πρώτα χρόνια εργασίας τους, όταν θα κληθούν, ενδεχομένως, να στελεχώσουν μικρές σχολικές μονάδες (ολιγοθέσια, μονοθέσια, ολοήμερα), το περιεχόμενο του μαθήματος έχει σχεδιαστεί για να τους παρέχει τις πρώτες χρήσιμες πληροφορίες.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

  • Συμπληρωματικά Στοιχεία:

    ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΓΕΣΙΑΣ

    •Dubrin, A.J. (1998). ‘Βασικές Αρχές Μάνατζμεντ / επιμ. Σαρρής Νίκος’. Αθήνα : ΕΛΛΗΝ.
    •Αθανασούλα-Ρέππα, Α. (1999). Η Δευτεροβάθμια Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και η Περιφερειακή της διάσταση στην Ελλάδα (1980-1990). Αθήνα : Έλλην.
    •Aνδρέου, Α. & Παπακωνσταντίνου, Γ. (1990). Οργάνωση και διοίκηση του εκπαιδευτικού συστήματος. Αθήνα : εκδ. Εξάντας.
    •Ανδρέου, Α. και Παπακωνσταντίνου, Γ. (1994). Εξουσία και οργάνωση - διοίκηση του εκπαιδευτικού συστήματος. Αθήνα : εκδ. Νέα Σύνορα - Α.Α. Λιβάνη.
    •Ανδρέου, Α. (1998). Ζητήματα Διοίκησης της εκπαίδευσης. Αθήνα : Βιβλιογονία.
    •Βαλσαμόπουλος, Ν. (1998). Ο διευθυντής δημοτικού σχολείου-νηπιαγωγείου. Λάρισα : Εκπαιδευτική Επικοινωνία.
    •Βαλσαμόπουλος, Ν. (2000). Ο Νομικός Σύμβουλος Σχολείων και Εκπαιδευτικών, τομ. Α και Β. Λάρισα.
    •Ζαβλανός, Μ. (1984). Οργάνωση και διοίκηση. τόμος Α’, Αθήνα : εκδ. Έλλην.
    •Ζαβλανός, Μ. (1987). Οργάνωση και διοίκηση. τόμος Β’, Αθήνα : εκδ. Έλλην.
    •Ζαβλανός, Μ. (1998). Μάνατζμεντ. Αθήνα : Έλλην.
    •Ζαβλανός, Μ. (2003). Η Ολική Ποιότητα στην Εκπαίδευση. Αθήνα : Σταμούλης.
    •Ιορδανίδης, Γ. (2002). Ο ρόλος του Προϊσταμένου Διεύθυνσης και Γραφείου Εκπαίδευσης. Θεσσαλονίκη : Κυριακίδης.
    •Κωνσταντίνου, Χ.Ι. (1994). Το σχολείο ως γραφειοκρατικός οργανισμός και ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε αυτόν. Αθήνα : Σμυρνιωτάκης.
    •Κώτσης, Κ. (2000). Νομοθεσία για τη διοίκηση και λειτουργία της εκπαίδευσης. Αθήνα : Κλειδάς.
    •Κωτσίκης, Ε. (1993). Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης. Αθήνα : εκδ. Έλλην.
    •Κωτσίκης, Ε. (2001). Εκπαιδευτικά συστήματα-Οργάνωση και Διοίκηση. Αθήνα : Έλλην.
    •Μακρυδημήτρης, Α. (1996). ‘Η διοίκηση σε κρίση’. Αθήνα : Νέα Σύνορα - Λιβάνη.
    •Μακρυδημήτρης, Α. (1999). ‘Διοίκηση και κοινωνία’. Αθήνα : Θεμέλιο.
    •Μιχόπουλος, Β.Α. (1993). Η εκπαίδευση στο πλαίσιο της οργανωτικής θεωρίας. Αθήνα : Αυτοέκδοση.
    •Μιχόπουλος, Β.Α. (1994). Νομικό πλαίσιο και θεσμοί της εκπαίδευσης. Αθήνα : Αυτοέκδοση.
    •Μιχόπουλος, Β.Α. (2002). Εκπαιδευτικό Δίκαιο. Αθήνα : Αυτοέκδοση.
    •Μπουραντάς, Δ. (1992). Μάνατζμεντ : Οργανωτική θεωρία και συμπεράσματα. Αθήνα : Εκδόσεις Team.
    •Μπουραντάς, Δ. (2001). Μάνατζμεντ : θεωρητικό υπόβαθρο-σύγχρονες προοπτικές. Αθήνα : Μπένου.
    •Παναγιωτοπούλου, Ρ. (1997). Η επικοινωνία στις οργανώσεις. Αθήνα : Κριτική.
    •Παπαδόπουλος, Σ. (1996). Οργάνωση και διοίκηση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αθήνα : εκδ. Γρηγόρη.
    •Παπαναούμ, Ζ. (1995). Η διεύθυνση του σχολείου. Θεσσαλονίκη : εκδ. Κυριακίδη.
    •Παπαναούμ, Ζ. (επιμ.) (2000). ‘Ο προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα : από τη θεωρία στην πράξη’. Θεσσαλονίκη.
    •Πασιαρδή, Γ. (2001). Το σχολικό κλίμα. Αθήνα : Δαρδανός.
    •Πασιαρδής, Π. (2004). Εκπαιδευτική ηγεσία. Αθήνα : Μεταίχμιο.
    •Πασιαρδής, Π. & Πασιαρδή, Γ. (2000). Αποτελεσματικά σχολεία : πραγματικότητα ή ουτοπία;. Αθήνα : Δαρδανός.
    •Πουλής, Π. (1999). ‘Δίκαιο της εκπαίδευσης’. Θεσσαλονίκη : Σάκκουλας.
    •Πουλής, Π. (2001). ‘Εκπαιδευτικό Δίκαιο και Θεσμοί.. Θεσσαλονίκη : Σάκκουλας.
    •Σαΐτη, Α. (2000). Εκπαίδευση και οικονομική ανάπτυξη. Αθήνα : Δαρδανός.
    •Σαϊτης, Χ. (2005). Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης. Αθήνα : Ατραπός.
    •Σαΐτης, Χ. (2001). Η λειτουργία του σχολείου μέσα από τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων. Αθήνα : Ατραπός.
    •Σαΐτης, Χ. (2002). Ο διευθυντής στο σύγχρονο σχολείο. Αθήνα : Ατραπός.
    •Σαΐτης, Χ. (2005). Οργάνωση και λειτουργία των σχολικών μονάδων. Αθήνα : Ατραπός.
    •Χατζηπαναγιώτου, Π. (2003). Η διοίκηση του σχολείου και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Θεσσαλονίκη : Κυριακίδης.
    •Χατζηπαντελή, Π. (1999). Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Αθήνα : Μεταίχμιο.