Αναβάθμιση πλατφόρμας eclass Προβολή

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Αγγλικά ΙΙ -Academic Skills

(ΜΚ14 ) -  ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΤΖΙΔΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ  ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

 

Τίτλος μαθήματος

ΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙ-ACADEMIC SKILLS

Κωδικός μαθήματος

-

Είδος μαθήματος

Υποχρεωτικό

Επίπεδο μαθήματος

Προπτυχιακό

Έτος σπουδών

2ο

Εξάμηνο

4ο 

Πιστωτικές μονάδες ECTS

2

Ιστοσελίδα

 

Ώρες ανά εβδομάδα

2

Διδάσκων

Σταυρούλα Ταβουλτζίδου

Περιεχόμενο μαθήματος

Κύριο μέλημα του μαθήματος είναι να:

 

  • συμβάλει στην ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων που απαιτούνται για την παραγωγή γραπτού λόγου απαραίτητου για τη  συμμετοχή των φοιτητών σε μεταπτυχιακές σπουδές, Ευρωπαϊκά Προγράμματα, αιτήσεις για υποτροφίες καθώς και στην εύρεση εργασίας.
  • εξοικειώσει τους/τις φοιτητές/τριες με τη διαδικασία συγγραφής μιας ερευνητικής εργασίας, τη συγγραφή της περίληψης (abstract)  μιας ερευνητικής εργασίας, τους διαφορετικούς τρόπους αναφοράς (APA, MLA, Chicago, IEEE κλπ) και τους διαφορετικούς τρόπους καταγραφής βιβλιογραφικών πηγών

Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα και δεξιότητες

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε

     θέση μεταξύ των άλλων να:

·       συνθέσει ένα Βιογραφικό Σημείωμα

·       συγγράψει τη συνοδευτική επιστολή ενός  Βιογραφικού Σημειώματος

·       συγγράψει Επιστολές για αίτηση εργασίας, Μεταπτυχιακές σπουδές

·       συγγράψει μια δήλωση σκοπού (Personal Statement) για μια υποτροφία

·       κάνει την παρουσίαση μιας εργασίας στα Αγγλικά σε Power Point

·       κάνει μια παρουσίαση  PechaKucha

·       δημιουργήσει ένα Poster για συνέδριο

·       γνωρίζει τη διαδικασία συγγραφής μιας ερευνητικής εργασίας

·       συγγράψει την περίληψη (abstract)  μιας ερευνητικής εργασίας

·       γνωρίζει με τους διαφορετικούς τρόπους αναφοράς (APA, MLA, Chicago, IEEE κλπ)

·       γνωρίζει τους διαφορετικούς τρόπους καταγραφής βιβλιογραφικών πηγών

Προαπαιτούμενα μαθήματα

Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (επίπεδο γλωσσομάθειας Β2, σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Σύγχρονες Γλώσσες)

Μέθοδοι διδασκαλίας

Διαλέξεις

Αξιολόγηση

·       Γραπτή τελική εξέταση (60%)

·       Ενδιάμεση αξιολόγηση (Πρόοδος) (20%)

·       Εκπόνηση Εργασίας (20%)

 

Γλώσσα διδασκαλίας

Αγγλική/Ελληνική

Βιβλιογραφία

Ευδωρίδου,. Ε. & Καρακασίδης, Θ. 2015. Ακαδημαϊκή Γραφή. Αθήνα: Εκδόσεις Α. Τζιόλα.

http://europass.cedefop.+europa.eu

https://zety.com/resume-templates?gclid=Cj0KCQjwuLPnBRDjARIsACDzGL2vVVPTiUD0ONfyg4eJj0XAnUj1xXXQkk0djENtOHsYYOJQ89yTazoaAg8KEALw_wcB#1

https://www.cv-template.com/en

https://www.youtube.com/watch?v=Yeg29d5mxJY

https://www.youtube.com/watch?v=0snwSK9yKzg

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020