Παρουσίαση/Προβολή
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΛΗΨΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
(ΕΨΜ 7267) - ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Η τρισδιάστατη κίνηση αφορά την κίνηση 3D χαρακτήρων και αντικειμένων σε τρισδιάστατους χώρους. Το 3D animation χρησιμοποιείται ευρέως σε ηλεκτρονικά παιχνίδια, στην εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα, αλλά και σε μια σειρά από άλλες εφαρμογές επικοινωνίας, όπως παρουσιάσεις, 3D βίντεο, ταινίες και ψηφιακή αφήγηση.
Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τον φοιτητή στα είδη, στις τεχνολογίες και στις τεχνικές δημιουργίας τρισδιάστατου κινούμενου σχεδίου.
Οι φοιτητές, στο πλαίσιο του μαθήματος, θα έρθουν σε επαφή με λογισμικά δημιουργίας τρισδιάστατου κινούμενου σχεδίου μέσω εργαστηριακών ασκήσεων και υλοποίησης ολοκληρωμένων εργασιών. Τα λογισμικά αυτά είναι είτε εμπορικά (Maya, Motion Builder), είτε ανοιχτού κώδικα (Blender).
Επιπλέον, θα αξιοποιήσουν τον εξοπλισμό καταγραφής κίνησης (Motion Capture) που υπάρχει στο Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων και θα ασχοληθούν με τη μεταφορά των δεδομένων κίνησης σε τρισδιάστατους χαρακτήρες (avatars), με τη χρήση κατάλληλων λογισμικών (π.χ. Motion Builder).
Οι φοιτητές θα εφαρμόσουν τις γνώσεις που απέκτησαν από το μάθημα σχεδίασης τρισδιάστατων γραφικών για να δημιουργήσουν χαρακτήρες (avatars) κατάλληλους για κίνηση.
Τέλος, θα γνωρίσουν καλές πρακτικές αξιοποίησης του 3D animation σε τομείς της επικοινωνίας, όπως η διαφήμιση και προώθηση, η ενημέρωση και η εκπαίδευση.
Ημερομηνία δημιουργίας
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα