Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Αρχές Μαρκετινγκ

(BA235) -  ΤΣΑΛΙΓΚΑΡΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

• Η έννοια, η φιλοσοφία και το περιβάλλον Μάρκετινγκ
• Το σύστημα πληροφοριών και η έρευνα Μάρκετινγκ
• Η καταναλωτική συμπεριφορά
• Η τμηματοποίηση της αγοράς
• Στρατηγική Προϊόντος
• Στρατηγική τιμολόγησης
• Στρατηγική διανομής
• Στρατηγική επικοινωνίας
• Μάρκετινγκ ολικής ποιότητας

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να:

1. Αναγνωρίζει και να συνθέτει τον προγραμματισμό, οργάνωση και διαχείριση συστημάτων μάρκετινγκ σε οργανισμούς.
2. Αποκτήσει την ικανότητα επιλογής του κατάλληλου μίγματος μάρκετινγκ στην ανάπτυξη και διαχείριση της επιχείρησης.
3. Απόκτηση βασικής γνώσης αναφορικά με την καταναλωτική συμπεριφορά και την έρευνα μάρκετινγκ.
4. Δυνατότητα σύγκρισης εναλλακτικών λύσεων προβλημάτων τιμολόγησης, τοποθέτησης και προβολής.
5. Εξετάζει την δυνατότητα διαμόρφωσης ενός μίγματος μάρκετινγκ που να επιτυγχάνει τους επιχειρηματικούς στόχους.

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ:

Επίσημη Εξέταση στο Τέλος του Εξαμήνου (100%)

Προαιρετική εργασία η οποία δίνει βαθμολογικό bonus, σε όσους φοιτητές πέτυχαν προβιβάσιμο βαθμό (5)

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2025