Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing)

(103) -  ΗΛΙΑΣ ΓΟΥΝΟΠΟΥΛΟΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Το διαδίκτυο και οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες διαμόρφωσης των αγορών και δημιουργούν νέες δυνατότητες και εργαλεία για το μάρκετινγκ. Τα θέματα που καλύπτονται στο μάθημα περιλαμβάνουν:

  • Εισαγωγή στο ψηφιακό μάρκετινγκ
  • Ψηφιακός πελάτης - Εμπειρία πελάτη
  • Τεχνικές ανάπτυξης και προβολής ψηφιακού μάρκετινγκ
  • Διαχείριση περιεχομένου
  • Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO)
  • Search advertising
  • Display advertising
  • Affiliate marketing
  • Social media marketing
  • Viral marketing
  • Mobile marketing
  • Στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ
  • Εκτίμηση αποτελεσματικότητας ψηφιακού μάρκετινγκ

Ημερομηνία δημιουργίας

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

  • Μαθησιακοί Στόχοι

    Η κατανόηση και εξοικείωση των φοιτητών/τριών με:

    • Το ηλεκτρονικό και το κινητό (mobile) μάρκετινγκ, τις σύγχρονες τεχνολογίες διαχείρισης πληροφοριών και διαδικτύου στο μάρκετινγκ
    • Τη χρήση πληροφοριακών συστημάτων και σύγχρονων τεχνολογιών / εργαλείων
    • Την εφαρμογή ηλεκτρονικού & κινητού επιχειρείν/ μάρκετινγκ σε επιχειρησιακά προβλήματα / δράσεις μάρκετινγκ και
    • Τη μέτρηση αποτελεσματικότητας των παραπάνω συστημάτων & εφαρμογών

    Βιβλιογραφία

    Υποχρεωτικό Σύγγραμμα:
    • ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ (2020), «Ψηφιακό Μάρκετινγκ – Από τη θεωρία στην πράξη», Εκδόσεις Rosili

    Προαιρετικό Σύγγραμμα:

    • Social Media Marketing - Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης - 2η Έκδοση (2015), Εκδόσεις: Δίαυλος

    Εκπαιδευτικό υλικό e-Marketing:

    .

    • Παρουσίαση μαθήματος
    • Case Studies
    • Εκπαιδευτικά quiz
    • Προαιρετικές παρουσιάσεις εργασιών