Μάθημα : ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ - MBA (Τμήμα 3 και Τμήμα 4)

Κωδικός : 150

MBA 212  -  ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΙΔΗΣ

Ανακοινώσεις

Θέματα για Διπλωματικές Εργασίες

Καλησπέρα, σας παραθέτω ενδεικτικά θέματα για διπλωματικές. Οι τίτλοι μπορούν να προσαρμοστούν στις ερευνητικές ανάγκες των φοιτητών.

Θεματα για Διπλωματικές Εργασίες:

 

1. «Ηγεσία σε συνθήκες κρίσης: Στρατηγικές επικοινωνίας και διαχείρισης συγκρούσεων στον δημόσιο τομέα»

  • Μελέτη περιπτώσεων (π.χ. πανδημία, φυσικές καταστροφές, κρίσεις εμπιστοσύνης).

2. «Ο ρόλος της διαμεσολάβησης στην επίλυση εργασιακών συγκρούσεων: Προοπτικές εφαρμογής στο ελληνικό δημόσιο»

  • Συνδυασμός θεωρίας και πρακτικής, με έμφαση σε θεσμικά εργαλεία.

3. «Στρατηγικές διαπραγμάτευσης σε περιβάλλοντα υψηλής πίεσης: Συγκριτική ανάλυση ιδιωτικού και δημόσιου τομέα»

  • Περιπτωσιολογική μελέτη με χρήση μοντέλων διαπραγμάτευσης (π.χ. Harvard model).

4. «Η διαχείριση κρίσεων φήμης μέσω κοινωνικών δικτύων: Ανάλυση οργανωσιακών αντιδράσεων σε κρίσιμα γεγονότα»

  • Ανάλυση περιεχομένου (content analysis) και επικοινωνιακών στρατηγικών.

5. «Διαμεσολάβηση στην εκπαιδευτική κοινότητα: Εργαλείο ειρήνευσης ή μορφή διοικητικού ελέγχου;»

  • Εμπειρική μελέτη σε σχολικές μονάδες ή πανεπιστήμια.

 

6. «Οικονομική κρίση και διαχείριση οργανωσιακών συγκρούσεων: Μελέτη περίπτωσης σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις»

  • Ποιοτική ή ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγια/συνεντεύξεις.

 

7. «Διαπολιτισμική διαμεσολάβηση και συγκρούσεις σε πολυπολιτισμικά εργασιακά περιβάλλοντα»

  • Ανάλυση σύγκρουσης λόγω πολιτισμικών διαφορών και τρόποι διαχείρισης.

 

8. «Ανθεκτικότητα και ηθική ηγεσία σε συνθήκες κρίσης: Πώς διαμορφώνεται η οργανωσιακή κουλτούρα;»

  • Σύνδεση leadership – crisis management – organizational resilience.

 

9. «Διαχείριση εσωτερικών συγκρούσεων στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης: Ρόλος της διαπραγμάτευσης και της συναισθηματικής νοημοσύνης»

  • Εστιασμένη μελέτη στον χώρο της διοίκησης.

 

10. «Ψηφιακές κρίσεις και εικονική διαμεσολάβηση: Νέα εργαλεία διαχείρισης σύγκρουσης σε ψηφιακά περιβάλλοντα»

  • Τεχνολογίες, εργαλεία και προκλήσεις (online διαμεσολάβηση, e-mediation).

 

11. «Στρατηγική Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργανωσιακή Απόδοση: Μελέτη σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα»

  • Ανάλυση της σχέσης HRM–Performance.

 

12. «Η Εργασιακή Ικανοποίηση και η Παραμονή Προσωπικού στον Δημόσιο Τομέα: Παράγοντες κινήτρων και αποθάρρυνσης»

  • Ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγια.

 

13. «Ψηφιακός μετασχηματισμός και Ανθρώπινο Δυναμικό: Επιπτώσεις στις δεξιότητες και στην οργανωσιακή κουλτούρα»

  • Ανάλυση της ανάγκης επανακατάρτισης (reskilling–upskilling).

 

14. «Η Εφαρμογή Ευέλικτων Μορφών Εργασίας και η Επίδρασή τους στην Παραγωγικότητα και Ψυχική Υγεία των Εργαζομένων»

  • Μελέτη της τηλεργασίας ή της υβριδικής εργασίας.

 

15. «Διοίκηση Ταλέντων και Στρατηγικές Ανάπτυξης Ηγεσίας: Προκλήσεις για τις ελληνικές επιχειρήσεις»

  • Talent management και succession planning.

 

16. «Διαχείριση Διαφορετικότητας στο Εργασιακό Περιβάλλον: Πολιτικές Ένταξης και Ισότητας των Φύλων»

  • Μελέτη σε πολυπολιτισμικά ή μικτά περιβάλλοντα.

 

17. «Ο Ρόλος της Εσωτερικής Επικοινωνίας στη Δέσμευση και την Απόδοση των Εργαζομένων»

  • Employee engagement μέσω στοχευμένων πρακτικών επικοινωνίας.

 

18. «Εκπαίδευση και Ανάπτυξη Προσωπικού: Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης»

  • Σύνδεση κατάρτισης με την οργανωσιακή μάθηση.

 

19. «Η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Δημόσιο Τομέα: Από τη Γραφειοκρατία στη Διοίκηση μέσω Αποτελεσμάτων»

  • Προτάσεις εκσυγχρονισμού και αξιολόγησης ΔΑΔ στο δημόσιο.

 

20. «Η Επιρροή των Πολιτικών Αξιολόγησης Απόδοσης στη Διαμόρφωση Οργανωσιακής Δικαιοσύνης»

  • Ανάλυση perceived fairness στις διαδικασίες αξιολόγησης.