Μάθημα : ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κωδικός : BA229

BA833  -  ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΙΔΗΣ

Ανακοινώσεις

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Ημερομηνία εξέτασης: 17/06/2025

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ  - Ημερομηνία εξέτασης: 17/06/2025

Ημερομηνία εξέτασης:  17/06/2025

                                   Ερωτήσεις "Διαχείριση Κρίσεων και Επικοινωνία"

                 *Η εξέταση θα περιλαμβάνει 4 ερωτήσεις

  1. Τι είναι η κρίση και ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της;
  2. Ποιες είναι οι κατηγορίες των κρίσεων που μπορούν να εμφανιστούν σε έναν οργανισμό; Επικοινωνιακές κρίσεις ή κρίσεις φήμης (reputation crises)
  3. Τι περιλαμβάνει ο κύκλος ζωής μιας κρίσης;
  4. Ποιος είναι ο ρόλος της ηγεσίας στη διαχείριση μιας κρίσης;
  5. Ποια είναι η σημασία της επικοινωνίας κατά τη διάρκεια μιας κρίσης;
  6. Ποιοι είναι οι τύποι επικοινωνίας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε περίοδο κρίσης;
  7. Ποιος είναι ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στη διαχείριση κρίσεων;
  8. Ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και των φημών κατά τη διάρκεια μιας κρίσης;
  9. Τι περιλαμβάνει ένα στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας κατά τη διάρκεια μιας κρίσης;
  10. Ποια είναι τα βασικά βήματα για την οργάνωση συνεντεύξεων και δελτίων τύπου σε περίοδο κρίσης;
  11. Πώς πρέπει να διαχειριστούμε δύσκολες ερωτήσεις και αντιδράσεις των ΜΜΕ κατά τη διάρκεια μιας κρίσης;
  12. Ποιες είναι οι προκλήσεις κατά τη διαχείριση μιας φυσικής καταστροφής και πώς μπορεί η επικοινωνία να βοηθήσει;
  13. Ποια είναι τα βασικά βήματα διαχείρισης μιας κοινωνικής κρίσης;
  14. Ποια είναι η σημασία της εκπαίδευσης του προσωπικού στη διαχείριση κρίσεων;
  15. Ποιος είναι ο ρόλος του καθορισμού ρόλων και ευθυνών κατά τη διάρκεια μιας κρίσης;
  16. Ποιες είναι οι βασικές αρχές που πρέπει να διέπουν την επικοινωνία κατά τη διάρκεια μιας κρίσης;
  17. Ποιο είναι το περιεχόμενο ενός δελτίου τύπου που εκδίδεται κατά τη διάρκεια μιας κρίσης;
  18. Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί η παραπληροφόρηση μέσω των κοινωνικών δικτύων;
  19. Ποιος είναι ο ρόλος της προετοιμασίας σε περίοδο ηρεμίας για την αντιμετώπιση μελλοντικών κρίσεων;
  20. Πώς επηρεάζει η κουλτούρα ενός οργανισμού την ανταπόκρισή του σε μια κρίση;

Καλή επιτυχία