Opencourse Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισµικού (1304Ε)
Θαρρενός Μπράτιτσης
Καθορισμός των οπτικοακουστικών χαρακτηριστικών ενός τμήματος εκπαιδευτικού λογισμικού. Σύνθεση – κατασκευή (εικόνες, σχέδια, χρωματικοί συνδυασμοί, ήχοι), κίνηση (σκηνοθεσία κίνησης, αλληλουχία ενεργειών), αλληλεπίδραση (διεπαφή με το χρήστη, ενεργός συμμετοχή). Γνωριμία με περιβάλλοντα συγγραφής πολυμέσων που επιτρέπουν την ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών. Εμβάθυνση, ρεαλιστικά σενάρια και δημιουργία παραδειγμάτων. Απαιτήσεις και αναμενόμενα χαρακτηριστικά του παραγόμενου εκπαιδευτικού λογισμικού (μεταφερσιμότητα, αυτονομία, δικτυακή παρουσίαση, διαχρονικότητα, ευρεία χρήση και υποστήριξη από τη δικτυακή κοινότητα). Κατασκευή, τεκμηρίωση και αξιολόγηση ολοκληρωμένων παραδειγμάτων.
ΛιγότεραΚαθορισμός των οπτικοακουστικών χαρακτηριστικών ενός τμήματος εκπαιδευτικού λογισμικού. Σύνθεση – κατασκευή (εικόνες, σχέδια, χρωματικοί συνδυασμοί, ήχοι), κίνηση (σκηνοθεσία κίνησης, αλληλουχία ενεργειών), αλληλεπίδραση (διεπαφή με το χρήστη, ενεργός συμμετοχή). Γνωριμία με περιβάλλοντα συγγραφής πολυμέσων που επιτρέπουν την ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών. Εμβάθυνση, ρεαλιστικά σενάρια και δημιουργία παραδειγμάτων. Απαιτήσεις και αναμενόμενα χαρακτηριστικά του παραγόμενου εκπαιδευτικού λογισμικού (μεταφερσιμότητα, αυτονομία, δικτυακή παρουσίαση, διαχρονικότητα, ευρεία χρήση και υποστήριξη από τη δικτυακή κοινότητα). Κατασκευή, τεκμηρίωση και αξιολόγηση ολοκληρωμένων παραδειγμάτων.
Καθορισμός των οπτικοακουστικών χαρακτηριστικών ενός τμήματος εκπαιδευτικού λογισμικού. Σύνθεση – κατασκευή (εικόνες, σχέδια, χρωματικοί συνδυασμοί, ήχοι), κίνηση (σκηνοθεσία κίνησης, αλληλουχία ενεργειών), αλληλεπίδραση (διεπαφή με το χρήστη, ενεργός συμμετοχή). Γνωριμία με περιβάλλοντα συγγραφής πολυμέσων που επιτρέπουν την ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών. Εμβάθυνση, ρεαλιστικά σενάρια και δημιουργία παραδειγμάτων. Απαιτήσεις και αναμενόμενα χαρακτηριστικά του παραγόμενου εκπαιδευτικού λογισμικού (μεταφερσιμότητα, αυτονομία, δικτυακή παρουσίαση, διαχρονικότητα, ευρεία χρήση και υποστήριξη από τη δικτυακή κοινότητα). Κατασκευή, τεκμηρίωση και αξιολόγηση ολοκληρωμένων παραδειγμάτων.
Το περιβάλλον του Scratch
2 Παραδείγματα Χειρισμού του Χαρακτήρα μέσω Πληκτρολογίου.
Βοηθητικά βίντεο
Έλεγχος κίνησης & ταχύτητας του χαρακτήρα. Εισαγωγή μετρητών για επανάληψη διαδικασιών.
Ασκήσεις
Εκμάθηση εργαλείων για καλύτερο έλεγχο χαρακτήρων
Επιπλέον Ασκήσεις
Απαντήσεις σε απορίες φοιτητών
Άσκηση δημιουργίας κύκλου
Σχεδιασμός και υλοποίηση του Arkanoid
Επιπλέον δυνατότητες του Scratch 2
Ψηφιακή αφήγηση.
Προχωρημένες δυνατότητες του Scratch
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 2577
Αρ. Προβολών : 9977