Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού (1202Ε)
Ιφιγένεια Βαμβακίδου
Το περιεχόμενο του μαθήματος αφορά στα ζητήματα:
πώς ορίζεται η ποιοτική κοινωνική έρευνα και ποια είναι τα θεμελιακά της χαρακτηριστικά;
Πώς σχεδιάζουμε μια έρευνα σύμφωνα με τις αρχές της ποιοτικής προσέγγισης και πώς διατυπώνουμε ενδεδειγμένα ερευνητικά ερωτήματα;
Πώς διαρθρώνεται η ερευνητική διαδικασία στην ποιοτική έρευνα;
Πώς κωδικοποιούμε ποιοτικά δεδομένα και κατασκευάζουμε μια εμπειρικά θεμελιωμένη θεωρία σύμφωνα με τις αρχές της Grounded Theory;
Πώς αναλύουμε κείμενα βιογραφικών αφηγήσεων;
Τι είδους γενικεύσεις μπορούμε να αξιώσουμε στις ποιοτικές μελέτες;
Ποια κριτήρια ελέγχου ποιότητας αποδέχονται οι ερευνητές που υιοθετούν την ερμηνευτική προσέγγιση;
Το περιεχόμενο του μαθήματος αφορά στα ζητήματα:
πώς ορίζεται η ποιοτική κοινωνική έρευνα και ποια είναι τα θεμελιακά της χαρακτηριστικά;
Πώς σχεδιάζουμε μια έρευνα σύμφωνα με τις αρχές της ποιοτικής προσέγγισης και πώς διατυπώνουμε ενδεδειγμένα ερευνητικά ερωτήματα;
Πώς διαρθρώνεται η ερευνητική διαδικασία στην ποιοτική έρευνα;
Πώς κωδικοποιούμε ποιοτικά δεδομένα και κατασκευάζουμε μια εμπειρικά θεμελιωμένη θεωρία σύμφωνα με τις αρχές της Grounded Theory;
Πώς αναλύουμε κείμενα βιογραφικών αφηγήσεων;
Τι είδους γενικεύσεις μπορούμε να αξιώσουμε στις ποιοτικές μελέτες;
Ποια κριτήρια ελέγχου ποιότητας αποδέχονται οι ερευνητές που υιοθετούν την ερμηνευτική προσέγγιση;
Το περιεχόμενο του μαθήματος αφορά στα ζητήματα:
πώς ορίζεται η ποιοτική κοινωνική έρευνα και ποια είναι τα θεμελιακά της χαρακτηριστικά;
Πώς σχεδιάζουμε μια έρευνα σύμφωνα με τις αρχές της ποιοτικής προσέγγισης και πώς διατυπώνουμε ενδεδειγμένα ερευνητικά ερωτήματα;
Πώς διαρθρώνεται η ερευνητική διαδικασία στην ποιοτική έρευνα;
Πώς κωδικοποιούμε ποιοτικά δεδομένα και κατασκευάζουμε μια εμπειρικά θεμελιωμένη θεωρία σύμφωνα με τις αρχές της Grounded Theory;
Πώς αναλύουμε κείμενα βιογραφικών αφηγήσεων;
Τι είδους γενικεύσεις μπορούμε να αξιώσουμε στις ποιοτικές μελέτες;
Ποια κριτήρια ελέγχου ποιότητας αποδέχονται οι ερευνητές που υιοθετούν την ερμηνευτική προσέγγιση;