Βιωματική Διδασκαλία - Μάθηση (ΜW013)
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΙΔΗΣ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
• Μάθηση και παιχνίδι • Εμπειρική μάθηση, εμπειρική εκπαίδευση • Η μέθοδος «Project» • Επιστημολογικές βάσεις της μεθόδου • Βασικές προϋποθέσεις της μεθόδου • Οι έννοιες «μάθηση» και «διδασκαλία» • Μέθοδοι και στρατηγικές διδασκαλίας • Επικοινωνία και μάθηση • Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία • Βιωματική – επικοινωνιακή διδασκαλία • Ο ρόλος του δασκάλου • Εφαρμογή της μεθόδου «Project» |
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
Μαθησιακά αποτελέσματα |
Οι φοιτητές/τριες, με την επιτυχή ολοκλήρωση της συμμετοχής τους στο μάθημα, αναμένεται:
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τελική γραπτή εξέταση: 100%
Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ορθού-λάθους και σύντομης ανάπτυξης.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Προτεινόμενο σύγγραμμα στον Εύδοξο: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΝΟΙΑ, ΑΓΩΓΗ, ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ https://service.eudoxus.gr/search/#a/id:122079651/0 Σημειώσεις καθηγητή: Όπως στην ενότητα "Έγγραφα" στο eclass Ενδεικτικές πηγές Beard, D. and Wilson, J. (2002). The power of experience learning: A handbook for trainers and educators. London: Saxon Graphics. Berkson, L. (1993). Problem-based learning: Have the expectations been met?. Academic Medicine, 68(Suppl.), S79–S88. Δεδούλη. Μ.(2003). Βιωματική μάθηση-αξιοποίησής της στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, τχ. 5 Dewey, J. (1938, 1980). Εμπειρία και εκπαίδευση. Αθήνα: Γλάρος. Frey, K.(1996). Η μέθοδος Project. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη. Καμαρινού, Δ. (2000). Η βιωματική μάθηση στο σχολείο. Ξυλόκαστρο. Κουλουμπαρίτση, Α. (2011). Αναλυτικά προγράμματα και διδακτικός σχεδιασμός. Αθήνα: Γρηγόρη. Ματσαγγούρας, Ηλ. (2002). Στρατηγικές διδασκαλίας: Η κριτική σκέψη στη διδακτική πράξη. Αθήνα: Gutenberg. Ματσαγγούρας, Ηλ. (2000), Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία. Αθήνα: εκδ. Γρηγόρη |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
• Μάθηση και παιχνίδι • Εμπειρική μάθηση, εμπειρική εκπαίδευση • Η μέθοδος «Project» • Επιστημολογικές βάσεις της μεθόδου • Βασικές προϋποθέσεις της μεθόδου • Οι έννοιες «μάθηση» και «διδασκαλία» • Μέθοδοι και στρατηγικές διδασκαλίας • Επικοινωνία και μάθηση • Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία • Βιωματική – επικοινωνιακή διδασκαλία • Ο ρόλος του δασκάλου • Εφαρμογή της μεθόδου «Project» |
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
Μαθησιακά αποτελέσματα |
Οι φοιτητές/τριες, με την επιτυχή ολοκλήρωση της συμμετοχής τους στο μάθημα, αναμένεται:
|
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
• Μάθηση και παιχνίδι • Εμπειρική μάθηση, εμπειρική εκπαίδευση • Η μέθοδος «Project» • Επιστημολογικές βάσεις της μεθόδου • Βασικές προϋποθέσεις της μεθόδου • Οι έννοιες «μάθηση» και «διδασκαλία» • Μέθοδοι και στρατηγικές διδασκαλίας • Επικοινωνία και μάθηση • Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία • Βιωματική – επικοινωνιακή διδασκαλία • Ο ρόλος του δασκάλου • Εφαρμογή της μεθόδου «Project» |
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
Μαθησιακά αποτελέσματα |
Οι φοιτητές/τριες, με την επιτυχή ολοκλήρωση της συμμετοχής τους στο μάθημα, αναμένεται:
|