Opencourse Τεχνητή Νοημοσύνη

Στεργίου Κωνσταντίνος

Περιγραφή

Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Ευφυείς πράκτορες. Τυφλή  αναζήτηση, Ευριστική αναζήτηση, Τοπική αναζήτηση, Προβλήματα  Ικανοποίησης Περιορισμών. Προτασιακή Λογική: Συντακτικό και  Σημασιολογία, Λογική Συνεπαγωγή, Αποδεικτικές Μέθοδοι, Μέθοδος  της Επίλυσης. Κατηγορική Λογική: Συντακτικό και Σημασιολογία, Λογική Συνεπαγωγή. Σχεδιασμός ενεργειών: Βασικές Αρχές και  Αλγόριθμοι. Μηχανική Μάθηση: Επαγωγική Μάθηση, Δέντρα  Απόφασης.

CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα

Ενότητες

Τεχνητή Νοημοσύνη - Ευφυή συστήματα.

Η μελέτη της ΤΝ ως σχεδιασμός λογικών πρακτόρων.

– Τι είναι ένας πράκτορας;

– Πως πρέπει να δρουν οι πράκτορες;

– Περιβάλλοντα πρακτόρων.

– Η δομή ορισμένων ειδών ευφυών πρακτόρων.

 

 

Προβλήματα αναζήτησης.

Τα βασικά στοιχεία ενός προβλήματος αναζήτησης.

Παραδείγματα.

Προβλήματα Ικανοποίησης Περιορισμών (Constraint Satisfaction ProblemCSP).

Γράφοι περιορισμών.

Παραδείγματα. 

Αναπαράσταση Γνώσης με Λογική.

Πράκτορες Βασισμένοι στη Γνώση.

Παραδείγματα.

Προβλήματα σχεδιασμού ενεργειών (planning problem).

Οι βασικές ιδέες του σχεδιασμού ενεργειών.

Το Μοντέλο STRIPS.

Παραδείγματα.

Μηχανική μάθηση: ορισμός-βασική ιδέα.

Πράκτορας μάθησης-παραδείγματα.

Μηχανική μάθηση με επίβλεψη.

Επαγωγική μάθηση.

Δέντρα απόφασης.

Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Επίπεδο: A

Αρ. Επισκέψεων :  2495
Αρ. Προβολών :  14709