ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ (MATHMAST257)
Μαριάννα Τζεκάκη, Μαρία Καλδρυμίδου, Χαράλαμπρος Λεμονίδης, Χαράλαμπος Σακονίδης, Ιωάννης Παπαδόπουλος
Σκοπός της ενότητας είναι η εμβάθυνση στην τάξη των Μαθηματικών και στη μελέτη των διδακτικών φαινομένων.
Λιγότερα
Σκοπός της ενότητας είναι η εμβάθυνση στην τάξη των Μαθηματικών και στη μελέτη των διδακτικών φαινομένων.
Σκοπός της ενότητας είναι η εμβάθυνση στην τάξη των Μαθηματικών και στη μελέτη των διδακτικών φαινομένων.
Ενότητα 1-2: Αλληλεπίδραση και διδακτικά φαινόμενα (2 τετράωρα μαθήματα)
Στην ενότητα αυτή θα μελετηθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της αλληλεπίδρασης μέσα στην τάξη των Μαθηματικών (Interaction, sosio-mathematical norms) και θα αναλυθούν τα φαινόμενα που σχετίζονται με τη διδασκαλία τους.
Ενότητα 3: Ανάπτυξη μαθηματικού νοήματος και Θεωρία δράσης (1 τετράωρο μαθήματα)
Η ενότητα εστιάζει στην ανάπτυξη του μαθηματικού νοήματος στην τάξη των Μαθηματικών και ειδικότερα σε σύνδεση με εφαρμογές και παραδείγματα. Επιπλέον, περιλαμβάνει την μελέτη της Θεωρίας Δραστηριότητας με ιδιαίτερες διδακτικές της εφαρμογές (Activity Theory).
Ενότητα 4: Επαγγελματική Ανάπτυξη των εκπαιδευτικών (1 τετράωρο μάθημα)
Στην ενότητα μελετώνται ζητήματα που καθορίζουν την ανάπτυξη της επαγγελαμτικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και, κατά συνέπεια, την επαγγελματική τους δράση εντός και εκτός της τάξης των Μαθηματικών.
Ενότητα 5- 6: Χρήση εκπαιδευτικού υλικού και τεχνολογίας μέσα στην τάξη (2 τετράωρα μαθήματα)
Η ενότητα επικεντρώνεται στη μελέτη των χαρακτηριστικών της διαχείρησης της τάξης με τη χρήση υλικού και τεχνολογίας .