ΥΕ263 ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑ
Ανδρέας Ανδρέου
Η χρήση της εικόνας στο μάθημα της Ιστορίας. Η εικόνα –με την ευρύτερή της έννοια –ως τεκμήριο ιστορίας και τα προβλήματα που αναδύονται. Μέθοδοι ανάγνωσης και ερμηνείας των εικόνων. Ιστορική εικόνα και αναπαραστάσεις της αρχαίας ελληνικής, βυζαντινής και της νεότερης/σύγχρονης ιστορίας. Εικονογραφία και Εικονολογία. Υλικός πολιτισμός δια μέσου των εικόνων. Λειτουργίες της εικόνας. Οι εικόνες στα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας. Αξιοποίηση της εικόνας στη διδασκαλία της Ιστορίας. Πρακτική άσκηση σχεδιασμού, εφαρμογής και αξιολόγησης προγράμματος ιστορικής εκπαίδευσης με κύριο εργαλείο την εικόνα από τις ομάδες εργασίας των φοιτητριών/τών.
ΛιγότεραΗ χρήση της εικόνας στο μάθημα της Ιστορίας. Η εικόνα –με την ευρύτερή της έννοια –ως τεκμήριο ιστορίας και τα προβλήματα που αναδύονται. Μέθοδοι ανάγνωσης και ερμηνείας των εικόνων. Ιστορική εικόνα και αναπαραστάσεις της αρχαίας ελληνικής, βυζαντινής και της νεότερης/σύγχρονης ιστορίας. Εικονογραφία και Εικονολογία. Υλικός πολιτισμός δια μέσου των εικόνων. Λειτουργίες της εικόνας. Οι εικόνες στα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας. Αξιοποίηση της εικόνας στη διδασκαλία της Ιστορίας. Πρακτική άσκηση σχεδιασμού, εφαρμογής και αξιολόγησης προγράμματος ιστορικής εκπαίδευσης με κύριο εργαλείο την εικόνα από τις ομάδες εργασίας των φοιτητριών/τών.
Η χρήση της εικόνας στο μάθημα της Ιστορίας. Η εικόνα –με την ευρύτερή της έννοια –ως τεκμήριο ιστορίας και τα προβλήματα που αναδύονται. Μέθοδοι ανάγνωσης και ερμηνείας των εικόνων. Ιστορική εικόνα και αναπαραστάσεις της αρχαίας ελληνικής, βυζαντινής και της νεότερης/σύγχρονης ιστορίας. Εικονογραφία και Εικονολογία. Υλικός πολιτισμός δια μέσου των εικόνων. Λειτουργίες της εικόνας. Οι εικόνες στα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας. Αξιοποίηση της εικόνας στη διδασκαλία της Ιστορίας. Πρακτική άσκηση σχεδιασμού, εφαρμογής και αξιολόγησης προγράμματος ιστορικής εκπαίδευσης με κύριο εργαλείο την εικόνα από τις ομάδες εργασίας των φοιτητριών/τών.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -