ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Χαράλαμπος Λεμονίδης
Διδάσκων: X. Λεμονίδης
e-mail: |
xlemon@uowm.gr |
Διεύθυνση: |
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Γραφείο 3ο χλμ. Εθνικής Οδού Φλώρινας - Νίκης 53100, Φλώρινα Τ.Θ. 21 |
Τηλέφωνο: |
23850 55021 |
Ιστοσελίδα: |
http:// eclass.uowm.gr/courses/ELED163/ |
Ώρες Μαθήματος: Τετάρτη 19:00 - 21:00 με τηλεδιάσκεψη
ΣΚΟΠΟΣ:
Βασικός στόχος του μαθήματος αυτού είναι να εμπλουτίσει τις γνώσεις και εμπειρίες των φοιτητών/φοιτητριών με τα αποτελέσματα των σύγχρονων ερευνών στο θέματα της χρήσης των τεχνολογιών στη διδασκαλία των μαθηματικών. Πιο συγκεκριμένα θα αναπτυχθούν θέματα όπως περιγράφονται παρακάτω.
ΣΤΟΧΟΙ – ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
- Να γνωρίζουν τα αποτελέσματα της σύγχρονης έρευνας για τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση των μαθηματικών.
- Να γνωρίζουν τα ερευνητικά αποτελέσματα και να εμβαθύνουν στο θέμα της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στη χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία και μάθηση των μαθηματικών.
- Να αναλύουν και να σχεδιάζουν τη χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία των μαθηματικών.
- Να εμβαθύνουν και να αναλύουν για τη χρήση στη διδασκαλία των μαθηματικών στις έννοιες: Φορητή μάθηση, υπολογιστική σκέψη, ψηφιακά παιχνίδια.
- Να είναι ικανοί να κατασκευάζουν σενάριο διδασκαλίας με φορητές τεχνολογίες.
- Να είναι ικανοί να σχεδιάζουν, να κατασκευάζουν και να αξιολογούν διδασκαλίες με τη χρήση της ψηφιακής αφήγησης
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
-
Οι αλλαγές της ψηφιακής τεχνολογίας και της εκπαίδευσης των μαθηματικών
-
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών και τεχνολογία TRACK
- Φορητές συσκευές στη διδασκαλία μαθηματικών
-
Υπολογιστική σκέψη
- Ψηφιακά παιχνίδια
- Χρήση της αφήγησης και της ψηφιακής αφήγησης στη διδασκαλία
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:
Albano, G., & Pierri, A. (2016). Digital storytelling in mathematics: a competence-based methodology. Journal of Ambient Intelligence and Humanized Computing, 1-12.
Aldon, G. (2014). Didactic Incidents: A Way to Improve the Professional Development of Mathematics Teachers. In Clark-Wilson, A., Robutti, O. and Sinclair, N. (editors). The mathematics teacher in the digital era. Springer, pp. 318-343.
Crompton, H., & Traxler, J. (2015). Mobile Learning and Mathematics. Routledge.
Domingo, Μ. G. & Gargante, A. B. (2016). Exploring the use of educational technology in primary education: Teachers' perception of mobile technology learning impacts and applications' use in the classroom. Computers in Human Behavior, Vol. 56, 21-28.
Istenic Starčič, A., Cotic, M., Solomonides, I. and Volk, M. (2016). Engaging preservice primary and preprimary school teachers in digital storytelling for the teaching and learning of mathematics. British Journal of Educational Technology, 47: 29–50. doi: 10.1111/bjet.12253.
Λεμονίδης, Χ. (2017). Στην τροχιά των ρητών. Εκδόσεις Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη.
Pamuk, S. (2011). Understanding preservice teachers' technology use through TPACK framework. Journal of Computer Assisted Learning, 28(5), pp.425-439.
Ruthven, K. (2014). Frameworks for analyzing the expertise that underpins successful integration of digital technologies into everyday teaching practices. In A. Clark-Wilson, O. Robutti, & N. Sinclair (Eds.), The mathematics teacher in the digital age (pp. 373-393). New York, NY: Springer.
Schuck, S. (2016). Enhancing Teacher Education in Primary Mathematics with Mobile Technologies. Australian Journal of Teacher Education, 41(3), n3.
Τρόπος αξιολόγησης
Κάθε φοιτητής θα πραγματοποιήσει μια εργασία
Θα υπάρχουν τελικές εξετάσεις
Λιγότερα
Διδάσκων: X. Λεμονίδης
e-mail: |
xlemon@uowm.gr |
Διεύθυνση: |
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Γραφείο 3ο χλμ. Εθνικής Οδού Φλώρινας - Νίκης 53100, Φλώρινα Τ.Θ. 21 |
Τηλέφωνο: |
23850 55021 |
Ιστοσελίδα: |
http:// eclass.uowm.gr/courses/ELED163/ |
Ώρες Μαθήματος: Τετάρτη 19:00 - 21:00 με τηλεδιάσκεψη
ΣΚΟΠΟΣ:
Βασικός στόχος του μαθήματος αυτού είναι να εμπλουτίσει τις γνώσεις και εμπειρίες των φοιτητών/φοιτητριών με τα αποτελέσματα των σύγχρονων ερευνών στο θέματα της χρήσης των τεχνολογιών στη διδασκαλία των μαθηματικών. Πιο συγκεκριμένα θα αναπτυχθούν θέματα όπως περιγράφονται παρακάτω.
ΣΤΟΧΟΙ – ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
- Να γνωρίζουν τα αποτελέσματα της σύγχρονης έρευνας για τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση των μαθηματικών.
- Να γνωρίζουν τα ερευνητικά αποτελέσματα και να εμβαθύνουν στο θέμα της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στη χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία και μάθηση των μαθηματικών.
- Να αναλύουν και να σχεδιάζ
Διδάσκων: X. Λεμονίδης
e-mail: |
xlemon@uowm.gr |
Διεύθυνση: |
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Γραφείο 3ο χλμ. Εθνικής Οδού Φλώρινας - Νίκης 53100, Φλώρινα Τ.Θ. 21 |
Τηλέφωνο: |
23850 55021 |
Ιστοσελίδα: |
http:// eclass.uowm.gr/courses/ELED163/ |
Ώρες Μαθήματος: Τετάρτη 19:00 - 21:00 με τηλεδιάσκεψη
ΣΚΟΠΟΣ:
Βασικός στόχος του μαθήματος αυτού είναι να εμπλουτίσει τις γνώσεις και εμπειρίες των φοιτητών/φοιτητριών με τα αποτελέσματα των σύγχρονων ερευνών στο θέματα της χρήσης των τεχνολογιών στη διδασκαλία των μαθηματικών. Πιο συγκεκριμένα θα αναπτυχθούν θέματα όπως περιγράφονται παρακάτω.
ΣΤΟΧΟΙ – ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
- Να γνωρίζουν τα αποτελέσματα της σύγχρονης έρευνας για τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση των μαθηματικών.
- Να γνωρίζουν τα ερευνητικά αποτελέσματα και να εμβαθύνουν στο θέμα της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στη χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία και μάθηση των μαθηματικών.
- Να αναλύουν και να σχεδιάζ