Διδακτική Μεθοδολογία
ΑΙKATERINI DIMITRIADOU
Η διδασκαλία ως λειτουργία του σχολείου: Σκοπός, έννοια και περιεχόμενο της διδακτικής διαδικασίας. Μορφές διδασκαλίας. Μορφωτικά αγαθά και προγράμματα διδασκαλίας. Η έννοια του Curriculum και τα δομικά στοιχεία του (στόχοι, περιεχόμενο, μεθόδευση, αξιολόγηση). Διδακτέα ύλη και σχολικά βιβλία. Διδακτικές μέθοδοι. Μεθόδευση της διδασκαλίας (σχεδιασμός, διεξαγωγή και έλεγχος του αποτελέσματος). Ψυχολογικές και κοινωνικο-πολιτισμικές προϋποθέσεις της διδασκαλίας και μάθησης. Διδακτικά μοντέλα. Εποπτικά μέσα διδασκαλίας. Εκπαιδευτική αξιολόγηση.
ΛιγότεραΗ διδασκαλία ως λειτουργία του σχολείου: Σκοπός, έννοια και περιεχόμενο της διδακτικής διαδικασίας. Μορφές διδασκαλίας. Μορφωτικά αγαθά και προγράμματα διδασκαλίας. Η έννοια του Curriculum και τα δομικά στοιχεία του (στόχοι, περιεχόμενο, μεθόδευση, αξιολόγηση). Διδακτέα ύλη και σχολικά βιβλία. Διδακτικές μέθοδοι. Μεθόδευση της διδασκαλίας (σχεδιασμός, διεξαγωγή και έλεγχος του αποτελέσματος). Ψυχολογικές και κοινωνικο-πολιτισμικές προϋποθέσεις της διδασκαλίας και μάθησης. Διδακτικά μοντέλα. Εποπτικά μέσα διδασκαλίας. Εκπαιδευτική αξιολόγηση.
Η διδασκαλία ως λειτουργία του σχολείου: Σκοπός, έννοια και περιεχόμενο της διδακτικής διαδικασίας. Μορφές διδασκαλίας. Μορφωτικά αγαθά και προγράμματα διδασκαλίας. Η έννοια του Curriculum και τα δομικά στοιχεία του (στόχοι, περιεχόμενο, μεθόδευση, αξιολόγηση). Διδακτέα ύλη και σχολικά βιβλία. Διδακτικές μέθοδοι. Μεθόδευση της διδασκαλίας (σχεδιασμός, διεξαγωγή και έλεγχος του αποτελέσματος). Ψυχολογικές και κοινωνικο-πολιτισμικές προϋποθέσεις της διδασκαλίας και μάθησης. Διδακτικά μοντέλα. Εποπτικά μέσα διδασκαλίας. Εκπαιδευτική αξιολόγηση.