Έρευνα Αγοράς και Επιστήμη Δεδομένων Ι (Market Research and Data Science I)

Πανυτσίδης Κ., Σαριαννίδης Ν., Ραγάζου Κ.,

Περιγραφή

Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση των βασικών προσεγγίσεων για τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς και η εφαρμογή σχετικών μεθόδων ανάλυσης. Ειδικότερα, το μάθημα σκοπεύει να εισάγει τους φοιτητές στην επιστήμη των δεδομένων και να τους βοηθήσει να μάθουν και να εφαρμόζουν τα βασικά στατιστικά εργαλεία, τα οποία θεωρούνται χρήσιμα για τη σύνοψη και την παρουσίαση των παρελθόντων γεγονότων, δεδομένων ή/και πληροφοριών, προσαρμοσμένα στο πεδίο του μάρκετινγκ.

Ως εκ τούτου, θα μάθουν πως να συλλέγουν δεδομένα, πρωτογενή ή δευτερογενή, και στη συνέχεια να τα μετατρέπουν περιλήψεις που μπορούν εύκολα να κατανοηθούν και να παρουσιαστούν. Επιπλέον, εισάγει τους φοιτητές στις θεμελιώδεις έννοιες της στατιστικής συμπερασματολογίας, όπως η εκτίμηση παραμέτρων και ο έλεγχος υποθέσεων, καθώς και σε στατιστικά εργαλεία χρήσιμα στην επιχειρησιακή αναλυτική, όπως η ανάλυση συσχέτισης, οι έλεγχοι υποθέσεων, οι μη παραμετρικοί έλεγχοι και η ανάλυση διακύμανσης. Δίνεται περισσότερο έμφαση στις εφαρμογές κα

Περισσότερα  
Προστατεύονται όλα τα δικαιώματα