ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ - Θ (ΕΨΜ6305)
ΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
Περιγραφή
Περιεχόμενο μαθήματος
Η Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) είναι μία ευρέως εφαρμοσμένη στρατηγική για την διαχείριση των αλληλεπιδράσεων μιας επιχείρησης με τους πελάτες της.
Αυτό περιλαμβάνει και την χρήση τεχνολογίας για την οργάνωση, αυτοματοποίηση και συγχρονισμό διεργασιών – που κυρίως αφορούν δραστηριότητες πωλήσεων, το μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση πελατών και την τεχνική υποστήριξη.
Λιγότερα Περιεχόμενο μαθήματος
Η Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) είναι μία ευρέως εφαρμοσμένη στρατηγική για την διαχείριση των αλληλεπιδράσεων μιας επιχείρησης με τους πελάτες της.
Αυτό περιλαμβάνει και την χρήση τεχνολογίας για την οργάνωση, αυτοματοποίηση και συγχρονισμό διεργασιών – που κυρίως αφορούν δραστηριότητες πωλήσεων, το μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση πελατών και την τεχνική υποστήριξη.
Περιεχόμενο μαθήματος
Η Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) είναι μία ευρέως εφαρμοσμένη στρατηγική για την διαχείριση των αλληλεπιδράσεων μιας επιχείρησης με τους πελάτες της.
Αυτό περιλαμβάνει και την χρήση τεχνολογίας για την οργάνωση, αυτοματοποίηση και συγχρονισμό διεργασιών – που κυρίως αφορούν δραστηριότητες πωλήσεων, το μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση πελατών και την τεχνική υποστήριξη.
Περίγραμμα
Μαθησιακοί στόχοι
Οι φοιτητές, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, θα είναι σε θέση:
•Να έχουν θεωρητικές γνώσεις γύρω από το Μάρκετινγκ των σχέσεων και την Πελατοκεντρική φιλοσοφία
•Να γνωρίζουν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός πληροφοριακού συστήματος διοίκησης και μάρκετινγκ.
•Να κατανοούν το ρόλο του μάρκετινγκ για τη σωστή λειτουργία ενός e-CRM.
•Να έχουν επαρκή γνώση για την εφαρμογή της φιλοσοφίας CRM και του πληροφοριακού συστήματος σε μια επιχείρηση.
•Να διαχειρίζονται επιχειρησιακές εφαρμογές, οι οποίες επικεντρώνονται στην αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες και στην εξόρυξη και ανάλυση πληροφοριών.
•Να αξιολογούν συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων
•Να αναπτύσσουν τεχνικές γνώσεις αναφορικά με τη χρήση ενός λογισμικού CRM. Μέθοδοι αξιολόγησης
- Παρακολούθηση / Active Learning 10%
- 20% Presentation
- 20% (2x) Online Quiz
- 50% Project
Project Phases Grading:
- Research 10%
- Analysis 10%
- Plan 10%
- Operation 10%
- Social Media 10%
- Customers 10%
- Consulting 10%
- Training 10%
- Documentation 10%
- Presentation 10%
Max: 2 Απουσίες
Μαθησιακοί στόχοι
Οι φοιτητές, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, θα είναι σε θέση:
•Να έχουν θεωρητικές γνώσεις γύρω από το Μάρκετινγκ των σχέσεων και την Πελατοκεντρική φιλοσοφία
•Να γνωρίζουν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός πληροφοριακού συστήματος διοίκησης και μάρκετινγκ.
•Να κατανοούν το ρόλο του μάρκετινγκ για τη σωστή λειτουργία ενός e-CRM.
•Να έχουν επαρκή γνώση για την εφαρμογή της φιλοσοφίας CRM και του πληροφοριακού συστήματος σε μια επιχείρηση.
•Να διαχειρίζονται επιχειρησιακές εφαρμογές, οι οποίες επικεντρώνονται στην αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες και στην εξόρυξη και ανάλυση πληροφοριών.
•Να αξιολογούν συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων
•Να αναπτύσσουν τεχνικές γνώσεις αναφορικά με τη χρήση ενός λογισμικού CRM.
Μέθοδοι αξιολόγησης
- Παρακολούθηση / Active Learning 10%
- 20% Presentation
- 20% (2x) Online Quiz
- 50% Project
Project Phases Grading:
- Research 10%
- Analysis 10%
- Plan 10%
- Operation 10%
- Social Media 10%
- Customers 10%
- Consulting 10%
- Training 10%
- Documentation 10%
- Presentation 10%
Max: 2 Απουσίες