ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΕΨΜ5234)
ΚΛΕΦΤΟΔΗΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Σκοπός του μαθήματος είναι εισάγει τον σπουδαστή στις νέες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σήμερα υπάρχει μεγάλο φάσμα ψηφιακών εφαρμογών που αναβαθμίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία και προάγουν την ηλεκτρονική και εξ’αποστάσεως μάθηση όπως πολυμεσικές διαδραστικές εφαρμογές για την εκμάθηση επιστημονικών αντικειμένων, ευφυή συστήματα διδασκαλίας (intelligent tutoring systems), προσαρμοστικά υπερμέσα μάθησης (Adaptive Hypermedia), συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS) και συστήματα Διαχείρισης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, Πλατφόρμες μαζικών ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOCS), βιντεομάθηση και διαδραστικά βίντεο, εφαρμογές Web 2.0 και κοινωνικά δίκτυα στην μάθηση, συνεργατικά συστήματα μάθησης κ.α..
Στα πλαίσια επίσης του μαθήματος ο φοιτητής θα διδαχθεί τις βασικές θεωρίες μάθησης και τον ρόλο των νέων τεχνολογιών με ιδιαίτερη έμφαση στην Γνωστική Θεωρία Μάθησης Πολυμέσων (Cognitive Theory of Multimedia Learning).
Στο μάθημα επίσης θα αναλυθούν μελέτες περιπτώσεων όπου έχουν εφαρμοστεί καινοτόμες και αποτελεσματικές τεχνολογίες και μέθοδοι σε σχολεία και εκπαιδευτικά ιδρύματα. Καθώς και σύγχρονες τάσεις στην μάθηση όπως μεικτή πραγματικότητα, ανάλυση εκπαιδευτικών δεδομένων (Learning Analytics) κ.α.
Σκοπός επίσης του μαθήματος είναι ο φοιτητής να λάβει εικόνα για το πώς οι νέες τεχνολογίες επιδρούν στην εκπαιδευτική διαδικασία σήμερα άλλα και το πώς αναμένεται να διαμορφώσουν την εκπαίδευση στο εγγύς μέλλον.
ΛιγότεραΣκοπός του μαθήματος είναι εισάγει τον σπουδαστή στις νέες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σήμερα υπάρχει μεγάλο φάσμα ψηφιακών εφαρμογών που αναβαθμίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία και προάγουν την ηλεκτρονική και εξ’αποστάσεως μάθηση όπως πολυμεσικές διαδραστικές εφαρμογές για την εκμάθηση επιστημονικών αντικειμένων, ευφυή συστήματα διδασκαλίας (intelligent tutoring systems), προσαρμοστικά υπερμέσα μάθησης (Adaptive Hypermedia), συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS) και συστήματα Διαχείρισης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, Πλατφόρμες μαζικών ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOCS), βιντεομάθηση και διαδραστικά βίντεο, εφαρμογές Web 2.0 και κοινωνικά δίκτυα στην μάθηση, συνεργατικά συστήματα μάθησης κ.α..
Στα πλαίσια επίσης του μαθήματος ο φοιτητής θα διδαχθεί τις βασικές θεωρίες μάθησης και τον ρόλο των νέων τεχνολογιών με ιδιαίτερη έμφαση στην Γνωστική Θεωρία Μάθησης Πολυμέσων (Cognitive Theory of Multimedia Learning).
Στο μάθημα επίσης θα αναλυθού
Σκοπός του μαθήματος είναι εισάγει τον σπουδαστή στις νέες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σήμερα υπάρχει μεγάλο φάσμα ψηφιακών εφαρμογών που αναβαθμίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία και προάγουν την ηλεκτρονική και εξ’αποστάσεως μάθηση όπως πολυμεσικές διαδραστικές εφαρμογές για την εκμάθηση επιστημονικών αντικειμένων, ευφυή συστήματα διδασκαλίας (intelligent tutoring systems), προσαρμοστικά υπερμέσα μάθησης (Adaptive Hypermedia), συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS) και συστήματα Διαχείρισης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, Πλατφόρμες μαζικών ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOCS), βιντεομάθηση και διαδραστικά βίντεο, εφαρμογές Web 2.0 και κοινωνικά δίκτυα στην μάθηση, συνεργατικά συστήματα μάθησης κ.α..
Στα πλαίσια επίσης του μαθήματος ο φοιτητής θα διδαχθεί τις βασικές θεωρίες μάθησης και τον ρόλο των νέων τεχνολογιών με ιδιαίτερη έμφαση στην Γνωστική Θεωρία Μάθησης Πολυμέσων (Cognitive Theory of Multimedia Learning).
Στο μάθημα επίσης θα αναλυθού
Η αξιολόγηση μαθήματος θα γίνει ώς εξής
15 % Παρουσίες- Συμμετοχή στο μάθημα
85 % εργασίες
Βιβλίο [86055478]: Ψηφιακές τεχνολογίες και μάθηση του 21ου αιώνα, Τζιμογιάννης Αθανάσιος