ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ (ΕΨΜ 3294)

ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

Περιγραφή

Το μάθημα αυτό εστιάζει στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, από την ανάλυση των χαρακτηριστικών τους ως την επεξεργασία και αξιολόγηση του περιεχομένου. Συνοπτικά, περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:

  • Εισαγωγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: βασικές έννοιες και ορολογία της ψηφιακής τεχνολογίας, των κοινωνικών δικτύων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κατηγορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σύγχρονες τάσεις, αλλαγές που επιφέρουν οι τρέχουσες εφαρμογές Web 2.0 και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία (εταιρειών, οργανισμών, πολιτικών, κ.λπ.)
  • Λειτουργίες, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (desktop,mobile).
  • Δημιουργική στρατηγική, παραγωγή περιεχομένου και κειμενογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με συνδυαστική χρήση ψηφιακών εργαλείων (για την επεξεργασία εικόνας, design, video, animation, κλπ).
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση εκστρατειών στρατηγικής επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Εργαλεία διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Ανάλυση του λόγου
Περισσότερα  
CC - Αναφορά Δημιουργού

Ενότητες

* Οι σημειώσεις και το υλικό που αναρτώνται στην ηλεκτρονική τάξη.

* Από το βιβλίο: Social Media Marketing – Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, 3η έκδοση, Tracy T. Tuten, τα κεφάλαια: 1, 2, 3, 4, 5, 10. 

 

Ημερολόγιο