ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Στο πλαίσιο του συγγεκριμένου μαθήματος παρουσιάζεται και προσεγγίζεται η Διαφήμιση ως Επικοινωνιακή διαδικασία και πρακτική τόσο στην παραδοσιακή-συμβατική μορφή της, όσο και στο σύγχρονη δημόσια ψηφιακή σφαίρα. Παρουσιάζονται ειδικές τεχνικές και προσεγγίσεις, με στόχο οι συμμετέχοντες να εξοικειωθούν με την αξιοποίηση όλων των νέων τεχνικών και τεχνολογιών αιχμής , προκειμένου να αποκτήσουν μία όσο το δυνατόν ολιστική αντίληψη της διαφήμισης.
ΛιγότεραΣτο πλαίσιο του συγγεκριμένου μαθήματος παρουσιάζεται και προσεγγίζεται η Διαφήμιση ως Επικοινωνιακή διαδικασία και πρακτική τόσο στην παραδοσιακή-συμβατική μορφή της, όσο και στο σύγχρονη δημόσια ψηφιακή σφαίρα. Παρουσιάζονται ειδικές τεχνικές και προσεγγίσεις, με στόχο οι συμμετέχοντες να εξοικειωθούν με την αξιοποίηση όλων των νέων τεχνικών και τεχνολογιών αιχμής , προκειμένου να αποκτήσουν μία όσο το δυνατόν ολιστική αντίληψη της διαφήμισης.
Στο πλαίσιο του συγγεκριμένου μαθήματος παρουσιάζεται και προσεγγίζεται η Διαφήμιση ως Επικοινωνιακή διαδικασία και πρακτική τόσο στην παραδοσιακή-συμβατική μορφή της, όσο και στο σύγχρονη δημόσια ψηφιακή σφαίρα. Παρουσιάζονται ειδικές τεχνικές και προσεγγίσεις, με στόχο οι συμμετέχοντες να εξοικειωθούν με την αξιοποίηση όλων των νέων τεχνικών και τεχνολογιών αιχμής , προκειμένου να αποκτήσουν μία όσο το δυνατόν ολιστική αντίληψη της διαφήμισης.